Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odbiór/wysyłanie danych z AVR z/do telefonu przez BT

Movalis 20 Sty 2016 01:19 1209 13
  • #1 20 Sty 2016 01:19
    Movalis
    Poziom 10  

Cześć.
    W programowaniu jestem początkującym, stąd oczywiście ten dział.
    Chce stworzyć program, na Atmega8A, który będzie dokonywał pomiaru na kilku pinach ADC i wysyłał dokonane pomiary przez BT HC-05 do aplikacji na telefon z androidem. Z telefonu ma być możliwość sterowania innymi opcjami, czyli AVR musi reagować na wydaną komendę, np. wysłanie wartości do innego układu po SPI. Problem polega na tym, że wartości które przesyłam(chwilowo podglądam to na terminalu na kompie)są cały czas przerzucane w konsoli. Ja chciałbym, żeby po każdym wysłanym pomiarze ekran był czyszczony, tak żeby wyniki stały w jednym miejscu(kodowanie z dodawaniem \33 itp. nie działa). Źródło napięcia ustawione na wewnętrzne, ale pomiary dostaje w oklicy 120ADC, a powinno być 215ADC.
    W tej chwili mój kod wygląda następująco: (jest to zlepek dwóch kodów)

Kod: c
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Pozdrawiam i proszę o jakąkolwiek pomoc.

1 13
  • Sklep HeluKabel
  • #2 22 Sty 2016 01:33
    dondu
    Moderator Mikrokontrolery Projektowanie

Dla porządku podam, że Twój temat rozpoczął się tutaj
    Przepraszam, że z opóźnieniem odpowiadam.

Jeżeli używasz Realterm, to nie ma on opcji (chyba, że o czymś nie wiem), która umożliwiałaby osiągnięcie efektu pojawiania się wyników w jednym miejscu. Terminalem, który to potrafi jest Putty obsługujący VT100, a przykłd znajdziesz tutaj: http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011/03/DIY-Gra-REFLEX-ATmega16-terminal-PuTTY-VT100.html

Masz różnicę pomiędzy początkowym ustawieniem:

a późniejszymi pomiarami: