Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gdzie dokonac odciecia w samochodach z LPG?

17 Cze 2005 10:06 2223 13
  • Poziom 10  
    Chce zamontowac sobie prosty immobilizer (taki z ukrytym mikroprzelacznikiem) ktory zwiera uklad stycznika. Zastanawiam sie
    gdzie dokonac przerwy w obwodzie (ktora bedzie zwierana przez stycznik).
    Dodam ze chodzi mi o samochody zrowno na benzyne (rope) jak i w szczegolnosci te na LPG. Zalezy mi na tym aby takie odciecie nie doprowadzilo w dluzszym czasie eksploatacji samochodu do awarii. Myslalem o pompie paliwowej i cewce (dla samochodow na benzyne (rope)), ale czytelm gdzies tu na forum ze to nie jest zalecane. Tak wiec sam nie wiem. Jesli chodzi o odciecie gazu to juz calkowicie jestem zielony. Zastanawiam sie wogole na ile grzebanie w instalacji gazowej wogole jest bezpiecze? Prosze o wszelkie informacje na ten temat.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 19  
    W takim porzypadku styk stacyjki o nr 15
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    Nie napisalem tego posta aby otrzymac konkretna odpowiedz ktore przewody mam ciac, ale aby dowiedziec sie ogolnie jakie bloki sa odcianane przez roznego rodzaju immobilizer'y. Wiec twoja riposta jest troszke nietrafiona. No chyba ze rzeczywiscie nie istnieja jakies uniwersalne bloki ktore mozna by odciac, jesli tak to zwracam honor. Wiec jesli ktos na forum wie jakie to bloki to prosze o sugestie, jesli jednak takowe nie istnieja (np. w przypadku instalacji LPG) to prosze konkretnie na pisac, ze sie nieda. Moze bede nieskromny ale znam sie troszke na elektronice, tak wiec jesli bede wiedzial co mozna by ociac, to dam sobie sam rade i zlokalizuje na schemacie odpowiedni blok i odpowiednie przewody :) Nie potrzebuje instrukcji w stylu przenij kabelek czerwony na zlaczu nr X.
  • Poziom 14