Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 307SW 1,6hdi 2004 - korekcje po zmianie rozrządu i dolnego koła pasowego

fzrexup 31 Jan 2016 11:13 4857 31
Texa Poland
  • #31
    domex32
    Moderator of Cars
    Posprawdzaj diagboxem czy jest prawidłowo usunięty, czy w parametrach nie zmienia się stan filtra, przebiegi, zapełnienie ITP.
  • Texa Poland
  • #32
    fzrexup
    Level 7  
    [quote="domex32"]Posprawdzaj diagboxem czy jest prawidłowo usunięty, czy w parametrach nie zmienia się stan filtra, przebiegi, zapełnienie ITP.[/quote

    zapełnienie stoi na 18%
    przebieg od ostatniej regeneracji rośnie i jest już ok 3000km

    też się zastanawiałem czy czasem nie jest to objawem wzbogacania mieszanki albo czegoś co nie zostało wyłączone.

    Dodano po 3 [godziny] 2 [minuty]:

    moim zdaniem coś nie gra z tymi korekcjami ... dziś jazda super płynna bez problemów a korekcje w normie bez udziwnień jakie wcześniej podałem i nie występuje dziwna zależność gdzie 1 i 3 cylinder jest na plusie z 2 i 4 na minusie i to o wartości bardzo dziwne wg.mnie

    rozumiem, że te korekcje na wyższych obrotach mogą nie być b.istotne ale gdy jest

    +4.x -4.x +4.x -4.x

    to chyba dość dziwne wartości losowe sobie komputer bierze do wyświetlenia... i co ciekawe raz na zimno przy wolnych obrotach złapałem (rozruch przy temp. ok 3st.C)

    +2.x -2.x +2.x -2.x

    i gdyby coś padało w mechanice czy układzie wtryskowym to przecięż nie jednocześnie na 2 cylindrach oraz np. 2 wtryskiwaczach jednocześnie...

    a czy jest możliwe, że 2 świece żarowe nie działają ?? no ale czy one są także załączane podczas jazdy nawet na rozgrzanym silniku... faktem jest, że jak silnik chodzi przy grzejących świecach to pracuje jakby głośniej i może to tutaj szukać problemu