Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmywarka Bosch SGS53A42EU/04 FD8207

Beret1962 22 Sty 2016 17:35 954 5
  • #1 22 Sty 2016 17:35
    Beret1962
    Poziom 2  

Witam ...

(nie jestem elektrykiem ni elektronikiem tylko mechanikiem poj samoch nie wykonujacym zawodu od lat)

Jestem na forum pierwszy raz. Mam problem dot funkcjonowania zmywarki BOSCH
    SGS53A42EU/04 FD8207 w tej chwili już ok 13 letniej.
    od jakiegoś czasu nie podgrzewa wody natomiast mimo iż robi to na zimno zmywa bdb. Następnie kiedy podgladałem na You Tube jak rozmontować jw dostałem sie do jej wnętrza. Sprawdziłem wszystkie połaczenia elektryyczne które byłem w stanie zobaczyc z jej lewej i prawej str. Dokonałem pomiaru oporu grzałki po uprzednim zdj z niej przewodów. O ile pamiętam była to wartość 28 bądź 32 omy.
    Wypiąłem mikrosłicz który nią (okazało się to dzisiaj po czytaniu postów na forum) steruje. Tylko metoda organoleptyczną (mogłem sprawdzić miernikiem) czy nie posiada zacięć został sprawdzony. Po osadzeniu we właściwym dla niego miejscu wszystkie elementy złożyłem i uruchomiłem a właściwie (było póżno bo okoł 1.00 i byłem zmeczony) wydawało mi sie że po wybraniu prog chyba 3 zastartowała sama. Pracowała ok 2 godz tj zgodnie z instrukcją czuło sie ciepło na drzwiach podczas pracy. i po samoczynnym zatrzymaniu i otwarciu drzwi już nie samoczynnym buchnęła jak wcześniej bywało para.

Następnego dnia w celu sprawdzenia moich zdolności okazało sie że na pr 1 który to wł pracowała 2 godz a następnie prawie kolejne 2 godz myjąc szumiac itd tj jak powinno być. Ale tę radość jej ciagłej pracy musiałem przerwać naciskając rest 3 sek
    Po zatrzymaniu wszystko było zimne jak moja teściowa jak leżała w trumnie.