Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Omega 2.5TD rok 1995 Automat - kłopot z odpaleniem na pozycji P

22 Sty 2016 18:00 510 4
  • Poziom 13  
    Witam
    Poszukuję pomocy w lokalizacji czujnika położenia wybieraka przełożeń. Jeżeli takowy w ogóle jest w tym aucie .
    Auto zapala normalnie jak jest ciepło na ustawieniu P lub N - przy niskich temperaturach poniżej 0C odpala tylko na położeniu N . Czasami jak się porusza dźwignią również zapali na P .
    Również przy niskich temperaturach auto potrafi zgasnąć przy przełączeniu z P na D lub R. Proszę również o informacje jak dokładnie nazywa sie ten czujnik.
    W Pajero , który miałem przyjemność naprawiać - znalazłem go na Ebay pod nazwa inhibitor switch. Podobny problem z zapłonem ( zaśniedziałe styki ) .

    Pozdrawiam i dziekuję
  • Poziom 30  
    Czy jesteś pewny, że to czujnik położenia dźwigni? Miałem taki sam problem w omedze, naszukalem się, nakombinowalem aż doszedłem do tego, że masa przechodziła na silnik tylko przez wybierak i w momencie przestawiania no z p na r silnik gasł. Czasami ciężko było odpalić bez poruszania drazkiem.
  • Poziom 13  
    No właśnie podobny problem , bardzo proszę opisz dokładniej.
  • Poziom 30  
    Dokładniej to masa była na karoseri ale nie na silniku. Na silnik przechodziła tylko przez wybierak. Dosyć dawno to było, nie pamiętam dokładnie jego konstrukcji, ale na łączeniu pionowego elementu z poziomym jest taki bolec z zawleczka i podczas przestawiania dźwigni masa przestawala przechodzić na silnik i gasł. Dla testu możesz podłączyć zwykły przewód rozruchowy od aku na silnik.
  • Poziom 13  
    Ok zobaczę zaraz z rana. Bardzo dziękuję za sugestię.