Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

1 kamerka do mieszkania, ale z wymaganiami

Bonsie 25 Sty 2016 14:13 654 4
  • #1 25 Sty 2016 14:13
    Bonsie
    Poziom 2  

Witam,

jestem laikiem w temacie, szperałem po podobnych tematach ale nie do końca znalazłem satysfakcjonujące odpowiedzi. Potrzebuję kamerkę do mieszkania, wykrywającą ruch, czyli byłaby powieszona w okolicy drzwi wejściowych.

Zależy mi na następujących funkcjach:
    1. Łączenie się z wifi
    2. Bateria/akumulator - działałaby 8-10h na dzień, nie przeszkadzałoby mi ładowanie co kilka dni.
    3. Powiadomienia sms/mail w przypadku wykrycia ruchu i uruchomienie nagrywania/zrobienie kilku zdjęć - bardziej wolałbym żeby działało powiadomienie sms/mms w przypadku gdy padnie wifi (słaby dostawca..). Czyli powinna być na kartę ssd lub mieć wewnętrzny dysk.
    4. Jeśli nie da się tego jakoś połączyć to co wybrać, w którą stronę pójść? :)

Budżet - idealnie byłoby ok 200 PLN, znalazłem coś takiego - Netgear Arlo WiFi HD IR z baterią (nie mogę wkleić żadnego linka), jednak jest sporo droższe (649 PLN) no i jednak jak padnie internet to nie dostanę żadnego powiadomienia.. Ale jak rozumiem urządzenie coś nagra?

Bardzo proszę o jakieś sugestie.

Pozdrawiam,
    B.

• #2 25 Sty 2016 14:28
    pawel.commandos
    Poziom 16  

Zadam pytanie, po co zapis na karcie skoro ukradną Ci przy okazji kamerę?

Jeżeli obawiasz się kradzieży, zapis zawsze musi być zewnętrzny, spotkałem sie w swojej karierze z tym że do wietlicy wiejskiej weszli i ukradli całkiem sporo sprzętu, wynieśli też rejestrator. Namawiałem dyrektora na rejestrator w dodatkowo zabezpieczonym pomieszczeniu ale stwierdził ze ma być w schowku pod schodami. Przemyśl jeszcze raz czego naprawdę potrzebujesz.

• #3 25 Sty 2016 14:40
    Bonsie
    Poziom 2