Witam,
Peugeot 307 SW był u mechanika w związku z koniecznością przeczyszczenia wtrysków. Te prace zostały przez mechanika wykonane, ale pod koniec 2-tygodniowego pobytu auta w zakładzie, pojawił się kolejny problem - pompa ABS nie wyłącza się przy wyłączonym silniku. Muszę rozłączać akumulator, aby nie został rozładowany. Samochód może jeździć, ale system ABS/ESP nie działa. Palą się pomarańczowe kontrolki ABS, ESP oraz czerwone hamulca ręcznego i STOP, jak na zdjęciach.
Dodam, że Panowie mechanicy wyjeździli mi prawie pół baku paliwa, co oznaczałoby, że ładnie samochód był "testowany"....
Samochód zabrałem z zakładu, zapłaciwszy za wcześniej wykonane prace. Usterkę opisaną powyżej chciałbym naprawić w innym miejscu. Na komputerze podobno wyskakuje komunikat braku komunikacji z pompą ABS
Zastanawiają mnie 3 rzeczy:
1) Gdzie w Poznaniu znajdę uczciwego mechanika, który nie zdziera jak za zboże?
2) Co może być przyczyną tych błędów? Czy mechanicy mogli coś nagmerać w elektryce auta?
3) Jak naprawić usterkę?

Peugeot 307 SW był u mechanika w związku z koniecznością przeczyszczenia wtrysków. Te prace zostały przez mechanika wykonane, ale pod koniec 2-tygodniowego pobytu auta w zakładzie, pojawił się kolejny problem - pompa ABS nie wyłącza się przy wyłączonym silniku. Muszę rozłączać akumulator, aby nie został rozładowany. Samochód może jeździć, ale system ABS/ESP nie działa. Palą się pomarańczowe kontrolki ABS, ESP oraz czerwone hamulca ręcznego i STOP, jak na zdjęciach.
Dodam, że Panowie mechanicy wyjeździli mi prawie pół baku paliwa, co oznaczałoby, że ładnie samochód był "testowany"....
Samochód zabrałem z zakładu, zapłaciwszy za wcześniej wykonane prace. Usterkę opisaną powyżej chciałbym naprawić w innym miejscu. Na komputerze podobno wyskakuje komunikat braku komunikacji z pompą ABS
Zastanawiają mnie 3 rzeczy:
1) Gdzie w Poznaniu znajdę uczciwego mechanika, który nie zdziera jak za zboże?
2) Co może być przyczyną tych błędów? Czy mechanicy mogli coś nagmerać w elektryce auta?
3) Jak naprawić usterkę?



