Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Karta graficzna NVIDIA GeForce 6100 nForce 405 czarny ekran.

ciastko100 27 Sty 2016 16:50 741 6
  • #1 27 Sty 2016 16:50
    ciastko100
    Poziom 2  

Jestem laikiem, proszę o proste, "łopatologiczne" tłumaczenie.

Mam kartę graficzną jak w tytule (NVIDIA GeForce 6100 nForce 405). Sterowniki są zainstalowane. Ale kiedy załączam komputer, wszystko się ładnie uruchamia aż do momentu po załadowaniu systemu (Windows XP 32 bitowy). Wyskakuje wtedy czarny ekran. Nie widać nawet kursora. Ogółem wszystko wtedy normalnie działa, lecz nic nie widzę na ekranie. W trybie awaryjnym wszystko działa OK, więc podejrzewam kartę graficzną. Możliwe, iż sterowniki są nie najnowsze, dla tego pobrałem z internetu inne. Niestety, nie ma instalatora, są tylko pliki, które powinny się z niego zainstalować. Nie mam zielonego pojęcia gdzie je umieścić, załączyłbym plik ale jest za duży. Jeśli plik jest jednak bardzo potrzebny, proszę o jakąś stronę w której mógłbym go szybko uploadować, a następnie tylko podać link.

0 6
  • Pomocny post
    #2 27 Sty 2016 17:01
    patryk173mika
    Poziom 9  

a jaki posiadasz monitor? możliwe ze ustawiłeś zbyt wysoką rozdzielczość i monitor nie daje rady jej pokazać.

1
  • #3 27 Sty 2016 17:04
    ciastko100
    Poziom 2  

Jest to Philips 107e51. To może będzie głupie pytanie, ale gdzie zmienia się rozdzielczość?

EDIT: Nie, chyba rozdzielczość jest dobra, gdyż prawie najniższa, a na najniższej niezbyt mi się podoba. Ale spróbuję.

EDIT2: Po zmienieniu rozdzielczości i naciśnięciu zastosuj nic się nie dzieje. Po wyłączeniu i włączeniu okna ze zmianą pokazuje rozdzielczość taką jak wcześniej.

0
  • Pomocny post
    #4 27 Sty 2016 17:11
    patryk173mika
    Poziom 9