Witam
Aby pozbyć się na gazie problemu typu: szarpie, gaśnie , falują obroty na zimnym silniku !!! Przy sprawnym osprzęcie silnika czyli: świece, przewody w.n. ,przepustnica , przepływomierz.
Ogólnie mówiąc samochód na benzynie ma jeździć idealnie. !!!
Oraz instalacja gazowa musi być też sprawna !!
Czyli: reduktor, wtryski, filtry odpowiednio serwisowane, wymieniane .
Tak więc sami widzicie wszystko sprawne, a jednak problem ciągle nie ustępuje !!!
Na dodatek budżet się kończy na nietrafione diagnozy........ Mnóstwo ludzi na różnych forach szukają podpowiedzi co jest nie tak z ich silnikiem prawie same nowe podzespoły już pod maską i co na koniec otrzymują odpowiedź ten typ silnika tak ma !!!!!!!!!
A tu taki prosty zabieg, którego koszt elementów powinien zamknąć się w kwocie 10-15zł.
Jest nim :montaż emulatora temperatury silnika , którego możemy dokonać również w innych silnikach grupy VW, w którym występuje ,, zimny VAG”. Problem ten występuje dlatego, że silniki pracując nie rozgrzane do 60-70° dostają bardzo duże dawki benzyny, aby jak najszybciej złapać odpowiednią założoną w sterowniku silnika temperaturę. A najwidoczniej nie wszystkie sterowniki gazu z tym sobie radzą i zalewają nam silnik gazem. Nas oczywiście zmuszając do kowbojskiej jazdy z duszą na ramieniu, czy przypadkiem jeszcze nie zgaśnie nam samochód na jakimś skrzyżowaniu !! Objawy te są dokuczliwe szczególnie zimą.
Zabieg ten jest poniżej przedstawiony w załączniku na modelu silnika występującym w samochodach marki: Seat, Skoda Octavia,VW.
1,6 SR AKL – 100% sprawdzone !!
Twórcą tego rozwiązania w takim wydaniu jest nasz Kolega z forum Piotrekt40. A ja sprawdziłem to na silniku Octavii.
I malutki, prościutki schemacik.
Aby pozbyć się na gazie problemu typu: szarpie, gaśnie , falują obroty na zimnym silniku !!! Przy sprawnym osprzęcie silnika czyli: świece, przewody w.n. ,przepustnica , przepływomierz.
Ogólnie mówiąc samochód na benzynie ma jeździć idealnie. !!!
Oraz instalacja gazowa musi być też sprawna !!
Czyli: reduktor, wtryski, filtry odpowiednio serwisowane, wymieniane .
Tak więc sami widzicie wszystko sprawne, a jednak problem ciągle nie ustępuje !!!
Na dodatek budżet się kończy na nietrafione diagnozy........ Mnóstwo ludzi na różnych forach szukają podpowiedzi co jest nie tak z ich silnikiem prawie same nowe podzespoły już pod maską i co na koniec otrzymują odpowiedź ten typ silnika tak ma !!!!!!!!!
A tu taki prosty zabieg, którego koszt elementów powinien zamknąć się w kwocie 10-15zł.
Jest nim :montaż emulatora temperatury silnika , którego możemy dokonać również w innych silnikach grupy VW, w którym występuje ,, zimny VAG”. Problem ten występuje dlatego, że silniki pracując nie rozgrzane do 60-70° dostają bardzo duże dawki benzyny, aby jak najszybciej złapać odpowiednią założoną w sterowniku silnika temperaturę. A najwidoczniej nie wszystkie sterowniki gazu z tym sobie radzą i zalewają nam silnik gazem. Nas oczywiście zmuszając do kowbojskiej jazdy z duszą na ramieniu, czy przypadkiem jeszcze nie zgaśnie nam samochód na jakimś skrzyżowaniu !! Objawy te są dokuczliwe szczególnie zimą.
Zabieg ten jest poniżej przedstawiony w załączniku na modelu silnika występującym w samochodach marki: Seat, Skoda Octavia,VW.
1,6 SR AKL – 100% sprawdzone !!
Twórcą tego rozwiązania w takim wydaniu jest nasz Kolega z forum Piotrekt40. A ja sprawdziłem to na silniku Octavii.
I malutki, prościutki schemacik.
