Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Porządna ładowarka samochodowa do dwóch urządzeń

mirabelo 27 Sty 2016 21:10 3351 26
  • #1 27 Sty 2016 21:10
    mirabelo
    Poziom 7  

Witajcie, jestem kierowcą ciężarówki i szukam porządnej ładowarki samochodowej, która uciągnie dwa urządzenia ; Nexus 7 II 2013 oraz Samsung Galaxy Ace 4, oba urządzenia mają non stop włączoną nawigację (Nexus - IGO PRIMO, Galaxy - AutoMapa).
    Szukam ładowarki samochodowej, która nie tylko podtrzyma baterie w tych urządzeniach, ale również doładuje baterie. Miałem swojego czasu jakiegoś noname z Kauflanda, ale ledwo samego samsunga potrafiła podtrzymać.
    Macie jakieś urządzenia do zaproponowania ? Szukałem po alledrogo ładowarek, ale nie znalazłem nic porządnego, nie wiem może źle szukałem.
    Jeżeli jedna ładowarka nie da rady na te 2 urządzenia, to może kupie dwie takie same ładowarki - http://allegro.pl/ladowarka-samochodowa-philips-2-usb-super-szybka-i5948579611.html ? Tylko wtedy wersje na jedno USB.
    Co o tym myślicie ? Znajdzie się taka ładowarka co da rade na dwa, czy pozostaje mi kupić dwie z linka ?

0 26
  • Pomocny post
    #2 27 Sty 2016 21:30
    mojepetro
    Poziom 18  

mirabelo napisał:

Jeżeli jedna ładowarka nie da rady na te 2 urządzenia, to może kupie dwie takie same ładowarki

Porównaj wydajność prądową tej ładowarki (2,1A) z łączną wydajnością prądową firmowych ładowarek obydwu podłączanych urządzeń i będziesz wiedział co zrobić.

0
  • Pomocny post
    #3 27 Sty 2016 21:30
    Borutka
    Poziom 24  

Chyba się nie znajdzie. Jeżeli w ciężarówce jest zapalniczka 12V, to rozgałęziacz na 2 gniazda zapalniczkowe i dwie ładowarki z jednym gniazdem ładowania 2000mA.
    Tylko ampery żeby były prawdziwe a nie chińskie, czyli ładowarki markowe. Oczywiście ładowanie podczas używania będzie trwało dłużej.