Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laguna II - Laguna II 1.8 Tryb awaryjny. Gdzie słabe punkty wiązki

jasho 28 Sty 2016 14:38 1971 8
  • #1 28 Sty 2016 14:38
    jasho
    Poziom 8  

    m drogich kolegów mam taki problem, Autko jak w tytule po odpaleniu trzyma 2 tysiące obrotów i Kopci jak lokomotywa. W tym momencie wyskakuje dużo blędów mianowicie od Pedału Gazu , Uszkodzenie przepływomierza, przepustnicy, czujnika temperatury płynu, oraz błąd Sterownika i jakiś błąd zasilania głównego przekaźnika. Wyczyściłem Wtyczki od pedału gazu po Sterownik, auto na chwile odzyskało sprawność do momentu wjechania na wyboje, wyskoczył service i znowu 2 tysiące i te same błędy. Może któryś z was miał podobny przypadek. Stawiam na uszkodzoną wiązkę gdzie laguna ma najsłabszy punkt wiązki ? Jeszcze jest tak ze spiralka jak nie zgasnie auto bedzie w trybie awaryjnym a jak zgaśnie jedzie bez problemu. Kody błędów

    Benzyna (F4P - Diagnostyka - MT/AT) (po wykasowaniu ostatniego kodu usterki) ,Opis usterek
    DF019 - Zasilanie, +12V za przekaznikiem nastawników - Staly 
    DF058 - Ogrzewanie sondy lambda za katalizatorem - nieciagly
    DF136 - Pedal przyspieszenia/przepustnica elektryczna, zasilanie +5V - Staly 
    DF136 - Pedal przyspieszenia/przepustnica elektryczna; zasilanie potencjometru 1 - Staly
     DF136 - Pedal przyspieszenia/przepustnica elektryczna; zasilanie potencjometru 2 - Staly 
    DF137 - Nastawnik przepustnicy - StalyDF022 - Sterownik, sterowanie przepustnica elektryczna - Staly
    DF018 - Ogrzewanie sondy lambda przed katalizatorem; przerwa w obwodzie - Staly
    DF038 - Ogrzewanie sondy lambda za katalizatoremt

    0 8
  • Fibaro
  • #2 28 Sty 2016 18:30
    koleś kit
    Poziom 17  

    Sprawdź czy linia 5v zasilająca czujniki nie ma zwarcia.Zasilania i masy na sterowniku sprawdziłeś?

    0
  • #3 28 Sty 2016 19:22
    jasho
    Poziom 8  

    Tak masy sprawdzone zasilanie również.
    Zastanawiam się czy czasem nie szwankuje 5V ale w sterowniku według schematu każdy z tych elementów który ma błąd jest zasilany ze sterownika 5V ale z osobnych pinów

    Dziwne jest to auto chodzi normalnie za chwilę włączy siec tryb awaryjny a za 3minuty na komputerze wyskoczy że błędy nie ciągłe i znowu jak sie go odpali to normalnie chodzi.

    0
  • Fibaro
  • #4 30 Sty 2016 07:19
    ARTEMIAN
    Poziom 16  

    Miałem taki problem uszkodzony był sterownik-lutowanie pinów.

    0
  • Fibaro
  • #5 30 Sty 2016 10:28
    marioodkrywca
    Poziom 13  

    u mnie bylo podobnie. Podmieniłem komputer i problem został rozwiązany. a tez szukałem w przepustnicy i pedale gazu...

    0
  • #6 30 Sty 2016 20:16
    jasho
    Poziom 8  

    Sterownik wysłany do przekopiowania wsadu do innego i zobaczymy :)

    0
  • #7 31 Sty 2016 09:36
    marioodkrywca
    Poziom 13  

    A nie masz jakiegos znajomego który ma podobne auto ? Ja zaczerpnąłem pomocy z forum.

    P.S. Wyżej wymieniona treść to nie reklama :)

    0
  • #8 01 Lut 2016 19:28
    ARTEMIAN
    Poziom 16  

    jasho napisał:
    Sterownik wysłany do przekopiowania wsadu do innego i zobaczymy :)

    Nic Ci to nie da -to nie oprogramowanie

    0
  • #9 26 Sty 2017 13:04
    jasho
    Poziom 8  

    Witam odpowiem przed zamknięciem dla osób z tym problemem uszkodzona linia +5v w sterowniku po wymianie sterownika działa :)

    2
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo