Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

BAscom atmega - Programowanie w Bascomie,silnik DC,Atmega32

DianaNowak 28 Jan 2016 21:11 2607 32
IGE-XAO
    DianaNowak
    Level 7  
    Witam ,
    Mam do zaprojektowania układ zbudowany z silnika dc,mostka l293d oraz z AtMegi32 z zegarem kwarcowym 8MHz
    Moim celem jest sterownie silnika lewo/praw oraz szybciej/wolniej.
    Na wyświetlaczu ma się wyświetlać prawo/lewo oraz szybkość(w %)
    Program jaki mam jest napisany w Bascomie.

Code: vbnet
    Log in, to see the code

Program jest wgrany ale silnik nie działa i wyświetlacz nie reaguje na podłączenie.
    Szukam osoby,która jest w stanie pomóc znaleźć błąd w programie.
    Jestem początkujący i mam małe problemy z tworzeniem programów.
    Z góry,dziękuję za wszelkie uwagi.
    W załączniku wysyłam schemat układu
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • IGE-XAO
  • Helpful post
    dr.hannibal
    Level 22  
    DianaNowak wrote:
    z zegarem kwarcowym 8MHz

DianaNowak wrote:
    $crystal = 1000000

To w końcu jaki ma być ten kwarc?
    DianaNowak
    Level 7  
    mój błąd.
    W układzie jest 8MHz.
    Proszę o dalsze uwagi.
  • Helpful post
    GBW
    Level 29  
    Fusebity ustawione poprawnie? Bywają układy które mają JTAG na PC 2-5 ustawiony fabrycznie.
  • Helpful post
    User removed account
    User removed account  
  • IGE-XAO
  • Helpful post
    GBW
    Level 29  
    Generalnie PIN to wejście, a PORT to wyjście.
  • Helpful post
    dr.hannibal
    Level 22  
    GBW wrote:
    Generalnie PIN to wejście, a PORT to wyjście.

Chyba jednak nie :)