Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Multimedia polska - Urzadzenie optyczne laczace skretke i swiatlowod

Headarko 30 Sty 2016 16:34 555 3
  • #1 30 Sty 2016 16:34
    Headarko
    Poziom 2  

Witam. Jestem laikiem w temacie internetu swiatlowodowego. Mam oferte z multimedii na podlaczenie internet+telefon+telewizja. Do tej pory mialem 2mb internet a kable mam wkopane wszystkie i puszczone ziemia do domu od slupa odleglosc ok.70m. Chce zlecic montaz swiatlowodu do domu od tego slupa ale bez kopania i sciagania kostki brukowej i bez podwieszania kabli gora. Mam za to od slupa skrzynke elektryczna od bramy wjazdowej ktora ma w sobie wolne kable skretne ktore chcialbym wykorzystac do podlaczenia swiatlowodow ktore prowadza do domu. Moje pytanie brzmi czy jest mozliwosc montazu puszki laczacej kabel swiatlowodowy z skretka wlasnie przy bramie w skrzynce elektrycznej ktora moge ocieplic. Przedstawiciel z multimedii nazwal ta skrzynke laczaca optyczna i mowil ze raczej nie mozna jej tam zamontowac tylko w mieszkaniu. Czy to prawda? I czy sa takie ktore mozna montowac na zewnatrz w takiej wyizolowanej skrzynce elektrycznej. Pisze z tel. Przepraszam za bledy.

• Pomocny post
    #2 31 Sty 2016 07:44
    marek216

Poziom 43  

To zależy od konwertera, jednak większość z nich ( niższa półka cenowa, zastosowania domowe ) wymaga temperatury powyżej 0 st.C
    Jeśli urządzenie będzie Twoją własnością to w sumie możesz sobie nalegać i powinni się zgodzić - ale wszelkie awarie i problemy z łączem będą Twoim zmartwieniem, nie licz również na gwarancję producenta, przy ujemnej temperaturze występuje spora wilgotność powietrza więc korozja układów i ścieżek jest pewna.
    Jeśli konwerter będziesz dzierżawił to maja prawo powiedzieć "nie" i na tym kończysz dyskusję.

Dodano po 4 [minuty]: