Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
flexghzflexghz
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WV Polo 1.0 1996 - Trudności z odpaleniem

31 Sty 2016 12:06 927 10
  • Poziom 23  
    Witam. Problem jak w temacie.Od pewnego czasu jest problem z odpaleniem na benzynie.Samochód posiada również instalację LPG z sterownikiem Bingo.By odpalić zimny silnik trzeba kręcić 5-6 razy.Po uruchomieniu posiada nie równe obroty i przy podniesieniu obrotów do 1400 zaczynają spadać obroty.Wymieniłem pompę paliwa i filtr.Sprawdzony bezpiecznik i przekażnik pompy paliwa.Po podłączeniu na krótko pompa pracuje.Po włączeniu zapłonu pompa powinna pracować.Sprawdziłem napięcie na konektorze pompy paliwa .Efekt jest taki pełne napięcie 12 V jest wtedy gdy uruchomi się rozrusznik.Samochód kazali mi zostawić gazownicy bo twierdzili że są problemy z sondą lambda.Potem stwierdzili wymienić silnik krokowy.Na LPG silnik przy temp.reduktora 20 ° i obrotach powyżej 2000 ,Silnik pracuje bez zarzutu.Natomiast przy jeżdzie na benzynie jest taki objaw gdy się próbuje przyspieszyć następuje tzw.dziura a potem nagłe przyspiesza.Czy ktość miał taką usterkę i jak ją usunąć.Z góry dziękuje za okazaną pomoc .
  • flexghzflexghz
  • Poziom 30  
    Na moje oko coś z zapłonem.
  • flexghzflexghz
  • Poziom 10  
    Tak oczywiście masa ludzi ma to w wv polo poszę sprawdz cewki i kable!!!!
  • Poziom 23  
    .Dzięki za odzew.W opcji sterownika LPG Bingo jest awaryjne odpalanie silnika na gazie .Więc po jej użyciu silnik odpala bez problemu i działa bez zarzutu .Sprawa zapłonu odpada.W zimie odpala się na PB ,a po uzyskaniu wymaganych parametrów przechodzi na LPG.Startowanie żimą na LPG grozi uszkodzeniem membram reduktora .
  • Poziom 10  
    Ok teraz rozumiem twoje obawy,osobiście nie używałem nigdy auta z lpg bo mieszkam w irlandi nie ma tu gazu a moja polka nie pali dużo wachy ,wiec nie potrzebuje gazu ale ,i kiedy ty jedziłeś ostatnio na benzynie,i kto mówił tobie ze w zime auto ma palić od styrzała kiedy napewno wode masz w wydechu zanim sie troche rogrzeje to normalka .ale jeśli na gazie odpala i chodzi normalnie.
    masz prostą odpowiedz nie dostaje odpowiedniej dawki bezyny wiec chodz nie równo ,ustawienia są pod gaz !! !!wiec lambda ,czujnik temperatury ,świece masz do lpg czy do bezyny??lpg przerwa miedzy elektrodami 0.7mm.0,8mm do PB 1,1mm!!!!
  • Poziom 23  
    Witam.Sprawa pilna.Przed wyjazdem do mechanika padła mi kostka od stacyjki.Po wymianie rozrusznik kręci ,ale silnik nie chce odpalić.Sprawdzona iskra ,paliwo dochodzi a silnik się nie odezwie.Czy ktość Posiada wiedzę jak jest podłączenie sterownika wtrysku.Podejrzewam że padł sterownik LPG .Spełnia on dwie funkcje przełancza na gaz lub na benzynę.Ta informacja jest mi potrzebna by wyeliminować moje podejrzenie.Sąsiad twierdzi że sprawę knoci imobilizajzer nie jestem pewien tego czy rocznik 1996 go posiada .Wiem na pewno że ma centralny zamek bo jest używany. WV Polo 1.0 1996 - Trudności z odpaleniem Jeszcze jest coś takiego ale nie wiem do czego służy. WV Polo 1.0 1996 - Trudności z odpaleniem Może ktość mi udzieli informacji na ten temat.
  • Poziom 23  
    Problem istnienie nadal.Wymieniłem cewkę ,aparat zapłonowy i dalej to samo .Przed tym została wymieniona stacyjka z kluczem.Padła kostka w stacyjce.Na poprzedniej jeszcze odpalał.Mam pytanie czy imobilajzer w tym przypadku blokuje rozruch.Czy jeśli zaistniała taka możliwość jest możliwość usunięcia tej usterki ?
  • Poziom 10  
    Tak jest możliwość musisz zaprogramować imobilaser( jeśli posiadasz 2 kluczyki ) od nowa po wymianie stacyjki opis masz na forum gdzieś napewno !!!
  • Poziom 23  
    :DWitam.Kolego Przemek 25I dzięki za informacje twój pomysł zadziałał silnik odpala Pytanie może trochę upierdliwe co do programowania kluczyka.Walczę już z tym polo trzeci dzień i mam prośbę wielką o linka na ten temat .W pierwszym wypadku muszę używać dwóch kluczyków.
  • Poziom 23  
    Witam.Problem rozwiązany przez zamontowanie pastylki z starego klucza .Imobilajzer odczytuje nowy klucz jako stary i nie blokuje rozruchu silnika.Temat uważam za zamknięty.