Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Creative Giga Works T40 - Zasilanie jest , brak dzwieku , trzeszcza

31 Sty 2016 21:16 2547 22
  • Poziom 5  
    Witam niedawno zakupiłem Głośniki Creative GigaWORKS t40 , dokupiłem zasilacz oryginalny z Allegro , gdyż nie było go w zestawie , diody od zasilania się pala , a glosU jak nie było tak nie ma , co jest dziwne na największym poziomie głośności w komputerze lekko "trzeszcza" i "pierdzą" :) nie znam się na elektronice dlatego proszę was drodzy użytkownicy tego forum o pomoc ;-)

P.s Rozebralem je aczkolwiek nic spalonego na plytkach nie znalazlem,i moja wiedza tutaj sie konczy ;-)

Pozdrawiam
  • Poziom 43  
    hasuzlasupl napisał:
    diody od zasilania się pala

To użyj gaśnicy aby pożar się nie rozprzestrzenił.
    hasuzlasupl napisał:
    nie znam się na elektronice

A znasz się na pomiarach i lutowaniu?
  • Poziom 5  
    na lutowaniu owszem ale na pomiarach już nie , nie mam odpowiednich do tego narzędzi , aczkolwiek warto spróbować ...;-)

Dodano po 8 [minuty]:

Creative Giga Works T40 - Zasilanie jest , brak dzwieku , trzeszcza Creative Giga Works T40 - Zasilanie jest , brak dzwieku , trzeszcza Creative Giga Works T40 - Zasilanie jest , brak dzwieku , trzeszcza
  • Poziom 43  
    Sprawa naprawy nie jest trudna jednak bez pomiarów nic się nie da zrobić.
    Te głośniki są bardzo proste.
    Na zdjęciach nie widać gdzie jest końcówka mocy. Poszukaj jej i napisz symbol.
    Zrób z góry zdjęcie płytki z gniazdami.
  • Poziom 5  

Dodano po 37 [sekundy]:

Dodano po 32 [sekundy]:

Prost może i są , aczkolwiek Drogie ;p
  • Poziom 43  
    Dalej nie wiem gdzie jest końcówka mocy.
    Ty także bo jak byś wiedział to coś być napisał.
    Czy zamierzasz naprawić te głośniki czy czekasz na cud?