Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki telefon do 700 złotych ?

ujgurr 01 Feb 2016 01:16 1182 4
    ujgurr
    Level 1  
    Dzień dobry. Proszę o pomoc.

CENA: do 700 złotych nowy. Telefon z gatunku: tani, a zaskakująco dobry.
    (Wahania ceny o kilkadziesiąt złotych powyżej 700 rozważę).

Ewentualnie, jeśli ktoś podejrzewa, że jakiś telefon normalnie droższy, a spełniający moje oczekiwania, byłby może do znalezienia używany w takiej cenie, to też prosiłbym o wskazanie, którego mógłbym używanego szukać, wolałbym jednak nowy. Nie mam doświadczenia w kupowaniu używanych.

TYP:

Może to być smartfon dotykowiec, ale wymiarowo nieduży (12-14 cm przekątna; najlepiej rozmiaru LG Swift pierwszego albo trochę większy, może rozmiaru Meizu M2). Jeżeli nie dotykowiec, to hybrydowy, albo nawet wyłącznie klawiszowy. W przypadku telefonu klawiszowego dobrze, jak strony www są wygodne do przeglądania, bo jeszcze do końca roku mam pakiet gigabajtów w abonamencie, na umowie przedłużonej z myślą o poprzednim telefonie, LG GT540, zupełnie już dzisiaj rozwalonym. (W międzyczasie dostałem też od kogoś za darmo Ashę 201 lub 202 i kompletnie mi nie odpowiada, np. cały czas są jakieś problemy z ekranem dotykowym, mimo że przez właściciela serwisowany był na gwarancji i potem przez prawie rok mało używany... Straszna kicha).

ODPADAJĄ TELEFONY, KTÓRYCH PODŁĄCZENIE DO KOMPUTERA WYMAGA INSTALACJI NA KOMPIE PROGRAMU KTÓRY NIE CHODZI NA XP. ODPADAJĄ ZATEM TELEFONY MICROSOFTU, bo program do obsługi Lumii wymaga bodaj windowsa 8 czy 7, a mój komputer jest na te systemy za stary, i w najbliższej przyszłości nie stanie się nowszy, a ja komórki potrzebuję już teraz.

PRZEZNACZENIE: SMS-y, rozmowy (lubię dobry mikrofon i słuchawkę), przeglądanie stron wuwuwu ("inaczej zapisane wuwuwu
    jest blokowane przez forum...).

SMS-y - muszą być wygodne w pisaniu!