Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

DualMig 140A - cały czas prąd na drucie

standexbg 01 Feb 2016 10:41 3669 23
Relpol
    standexbg
    Level 10  
    Witam mam problem ze spawarka Dual MIg 140A.
    Mianowicie na końcówce prądowej jest cały czas prąd spawania;/
    Znajomy polecił by wymienić przekaźnik (widoczny na zdjęciu) jednak w sklepie z elektroniką chcą by podał amperaż jaki ten przekaźnik ma bo Oni nie są w stanie stwierdzić .Z racji tego ,ze nie znam się na elektryce czy mógłby mi ktoś powiedzieć jaki amperaż ma ten przekaźnik ? ewentualnie polecić jaki założyć? DualMig 140A - cały czas prąd na drucie

DualMig 140A - cały czas prąd na drucie DualMig 140A - cały czas prąd na drucie
  • Relpol
  • Helpful post
    Jarosx9
    Level 35  
    Na pierwszym to transformator a nie przekaźnik.
    standexbg
    Level 10  
    Na pewno? w elektronicznym twierdził ze to przekaznik ;/ Jesli to prawda aż strach tam wracać ale nie mam innego sklepu z elektronika przy sobie - mozna to jakoś sprawdzic czy dziala?
  • Relpol
  • Helpful post
    User removed account
    Level 1  
    standexbg
    Level 10  
    znalazlem cos takiego BTA26 600B -->to triak strujacy ?
  • Helpful post
    User removed account
    Level 1  
    standexbg
    Level 10  
    Dzieki wielkie , na necie 6,50 zl za sztukę , dzwonie do sklepu o którym mówiłem cena 35zl :O na zamowienie lol ;)

Dodano po 59 [sekundy]:

Na tym mniejszym jest KT8 29A 8902

Dodano po 3 [minuty]:

regulacja pradu dziala bez problemu , problemme jest tylko to ,ze prad jest caly czas na drucie

Dodano po 20 [minuty]:

dodałem do tematu zdjęcie płytki z tym co tam jest na trzech nogach :)
  • Helpful post
    User removed account
    Level 1  
    standexbg
    Level 10  
    Nie ma zadnych literek , schematu nei posiadam niestety ;(
    User removed account
    Level 1  
    standexbg
    Level 10