Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

policyjne częstotliwości, odbieranie, jaki sprzęt

02 Lut 2016 17:54 6804 30
  • Poziom 5  
    Witam!
    Jaki sprzęt kupić aby słuchać rozmów między: policjantem, radiowozem i komendą?
    Powiem że jestem zielony w tym i ciekawią mnie wszystkie informacje na ten temat, (np. na jakich częstotliwościach itp.)
    Jako że jestem początkujący oczekiwałbym raczej nie drogiego ale w miarę dobrego sprzętu.

Taki się nada?: Zastone ZT-V8A+ - Duobander - Dwupasmowy radiotelefon ręczny na pasma 2m i 70cm o mocy 5

Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam!
  • Pomocny post
    Poziom 24  
    Jest wiele skanerów na portalach aukcyjnych na których można nasłuchiwać np, INTEK AR-109. Jednak pamiętaj że za takie coś można sobie posiedzieć. Jeżeli masz więcej kasy to kup coś z UNIDEN'a.
  • Poziom 12  
    W szczecinie policja używa tetry.
  • Poziom 19  
    Jak jest tetra,to jedyny sposób to się tam zatrudnić wtedy posłuchasz.
  • Poziom 5  
    Nie mieszkam konkretnie w Szczecinie, tylko w niewielkim mieście 30 km od szczecina. Więc nie chodzi mi o szczecin, ale dzięki za odpowiedź.

Dodam jeszcze że zależy mi na samym słuchaniu nie nadawaniu.
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Tetrę nie szyfrowaną posłuchasz i wiele innych transmisji cyfrowych tylko musisz kupić skaner z bezpośrednim wyjściem z dyskryminatora lub taniej wyjdzie coś takiego:

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2353101.html

Masz wsio, ale tak czy siak trzeba mieć włączony komputer by dekodować takie transmisje. Oczywiście zwykłe analogowe transmisje też posłuchasz jak np. straż pożarną i inne.
    Zapoznaj się z lekturą do której podałem link.
  • Poziom 5  
    mam na to jakieś 250 zł da się za tyle kupić jakiś skaner, równiesz tak żeby można było wsiąść z nim do samochodu? Prosiłbym o nazwy modeli
  • Pomocny post