Witam,pacjent to audi q7 3,6 FSI silnik BHK.Problem w tym,że jest zbyt wysokie ciśnienie paliwa tj.ok 115 bar w ukł.wysokiego ciśnienia.W ukł. niskiego ciśnienia 5,9-6.0 bar.Zmieniona została pompa wysokiego ciśnienia,czujnik na listwie wysokociśnieniowej,czujnik niskiego ciśnienia,filtr paliwa.Po uruchomieniu zimnego silnika(po nocnym postoju)ciśnienie jest za niskie(na listwie wys.ciśnienia)ok 6 bar,równe z ciśnieniem w ukł.niskiego ciśnienia,kiedy zostaną podniesione obroty do ok.2000obr/min,wówczas ciśnienie zmienia sie na wartość ok.115 bar i tak pozostaje.Następne uruchomienia silnika ,to ciśnienie jest juz 115 bar.poniżej wklejam skan z bloków wartości mierzonych,proszę o pomoc bo ręce już opadają!Mam podejrzenie co do pompy paliwa w zbiorniku gdyż nie ma możliwości zrobienia jej adaptacji(test wyłączony),a wartość EKP to -188.Czy to możliwe że przez tą pompę mogą się dziać takie hece?
Drugi problem to że w między czasie pojawił się błąd :czujnik położenia wałka rozrządu-czujnik G40-niewiarygodny sygnał.Po sprawdzeniu w bloku wartości mierzonych 91;wymagane i rzeczywiste przestawienie wałka rozrządu str.ssącej jest inne(patrz scan).Strona wydechowa wydaje się być w porządku.Skłaniać należy sie w stronę łańcuchów (wyciągnięte),czy bardziej wariatorów.Proszę o jakieś sugestie.