Xsara I '99 1.4 benzyna (bez BSI, CAN-ów itp. atrakcji) z klimatyzacją automatyczną (klimatronik).
Klimatyzacja jest pusta, ale to nie powinno mieć wpływu na działanie nawiewu - z tego co się orientuję.
Dmuchawa po podaniu napięcia działa - z resztą "magik" kiedyś dołożył obejście i wyłącznik, tak, że można na chwilę włączyć wentylator, ale tylko na najwyższych obrotach.
Pierwsze podejrzenie - tranzystory w podstawie dmuchawy - wymieniłem może pochopnie - bez zmian
Przekaźniki załączające klimatyzację - są dobre.
Sprawdziłem kable prowadzące do większości elementów klimatyzacji - są dobre.
Panel sterowania - działa prawidłowo.
Sterownik klimatyzacji VALEO - wizualnie jest OK i prawidłowo rusza klapami mieszacza powietrza i obiegu zamkniętego.
Jakie powinny być napięcia na poszczególnych przewodach zasilających wentylator?
W momencie uruchomienia silnika przy wyłączonym "awaryjnym obejściu problemu" - dmuchawa rusza (wykonuje kilkadziesiąt obrotów) i zatrzymuje się.
Ew. czego szukać, co pomierzyć i jak podejść do tematu - nie chcę i nie mam warunków na wymianę połowy autka.
Mam chęci, miernik, trochę czasu i konieczność doprowadzenia nawiewu do działania.
Dla dociekliwych dołączam schemat elektryczny może to komuś da wskazówkę.
Klimatyzacja jest pusta, ale to nie powinno mieć wpływu na działanie nawiewu - z tego co się orientuję.
Dmuchawa po podaniu napięcia działa - z resztą "magik" kiedyś dołożył obejście i wyłącznik, tak, że można na chwilę włączyć wentylator, ale tylko na najwyższych obrotach.
Pierwsze podejrzenie - tranzystory w podstawie dmuchawy - wymieniłem może pochopnie - bez zmian

Przekaźniki załączające klimatyzację - są dobre.
Sprawdziłem kable prowadzące do większości elementów klimatyzacji - są dobre.
Panel sterowania - działa prawidłowo.
Sterownik klimatyzacji VALEO - wizualnie jest OK i prawidłowo rusza klapami mieszacza powietrza i obiegu zamkniętego.
Jakie powinny być napięcia na poszczególnych przewodach zasilających wentylator?
W momencie uruchomienia silnika przy wyłączonym "awaryjnym obejściu problemu" - dmuchawa rusza (wykonuje kilkadziesiąt obrotów) i zatrzymuje się.
Ew. czego szukać, co pomierzyć i jak podejść do tematu - nie chcę i nie mam warunków na wymianę połowy autka.
Mam chęci, miernik, trochę czasu i konieczność doprowadzenia nawiewu do działania.
Dla dociekliwych dołączam schemat elektryczny może to komuś da wskazówkę.