Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Siemens plus 7201 - Po uruchomieniu nie zaczyna pracować

ridox112 03 Lut 2016 13:30 735 11
  • #1 03 Lut 2016 13:30
    ridox112
    Poziom 4  

Witam. Od roku jestem posiadaczem pralki Siemens Siwamat Plus 7201. Jak do tej pory nie było z nią problemu, aż do teraz.

Jakiś czas temu dziewczyna powiedziała że pralka nie chce działać. No i faktycznie, nie ruszała z działaniem. Mimo wszystko, wyłączyłem ją, ruszyłem bębnem od środka ( delikatnie, można rzec że przewróciłem ubrania w nim tylko ) i zamknąłem pokrywę. I zadziałała.

Dzisiaj jednak nie ma mowy o podobnym cudzie naprawy tej pralki. Nie chce ruszyć i tyle. Pali się tylko dioda oznaczająca, że pralka jest włączona - ani nie pobiera wody, ani nie pracuje.

Co może być przyczyną? Warte naprawy?
    Osobiście nie znam się na pralkach ani na grzebaniu w nich.

0 11
  • #2 03 Lut 2016 14:03
    ridox112
    Poziom 4  

A czy ktoś ma jakieś zorientowanie, jak się dostać do drugiej strony pralki?

Chodzi mi o to, że w momencie gdy zdejmę lewą płytę obudowy pralki która jest bezproblemowa, to mogę się dostać tylko do jednej śruby na silniku. Próbowałem się dostać do tej drugiej strony jednak w tym miejscu obudowa pralki jest połączona z całą resztą - jest całościowa.

To stanowi dla mnie mały problem, gdyż nie wiem jak się do niej zabrać. Po dokładniejszych oględzinach wychodziło mi na to, że pralkę bym musiał rozebrać praktycznie na części by zdjąc ową obudowę.

Dodam tylko, że silnik jest umiejscowiony z tyłu, na dole pod bębnem. Na jednym z filmów instruktażowych jak to zrobić silnik jest umieszczony z boku, co nie robi takiego problemu.

Dodatkowo martwię się o 4 "stabilizatory" które są przykręcone od dołu do pralki.

Jest może coś, co omijam? Jakiś inny, dużo prostszy sposób by się tam dobrać?

@ EDIT

Po rozebraniu pralki doszedłem do takiego stopnia: