Witam.
Mam problem z Octavia 2 1.6 BSE silnik z LPG. Problem jest następujący. Samochód wydaje się słaby. Na pierwszych dwóch biegach wkręca się do 6000 obr i przyśpiesza. Na trzeci już zaczyna przerywać i dławić się. Dojdzie do 4000 obr/min i się zawiesi. Nawet trzymając pełny pedał wciśnięty do podłogi nie przyśpiesza a nawet obroty zaczynają opadać. Dodam, że wymienione zostało już: cewka, kable i świece, (wszystko NGK). Przepustnica wymieniona na nową oryginą, potencjometr pedału gazu, czujnik MAP, Czujnik temperatury. Ciśnienie na cylindrach 14 bar. Czasem występuje błąd ,gdy mu długo trzymam na gazie, gdy przerywa WYPADANIE ZAPŁONU NA 2,3,4 CYLINDRZE. Te same objawy występują zarówno na gazie jak i benzynie. Gdy wykręciłem świece widać, że na 1 i 2 cylindrze są ładnie wypalone a na 3 i 4 są czarne. Jaka może być przyczyna? kolektor sprawdzałem i jest cały, uszczelki dobre. Proszę o jakąś wskazówkę.
Dodano po 13 [minuty]:
Dodam jeszcze, że na postoju jest wszystko ok. Auto się zrywa i wkręca do 6000 obr. Tylko podczas jazdy, gdy ma ciągnąć słabnie. W momencie, gdy na wyższym biegu przerywa i wcisnę pedał sprzęgła od razu obroty wkręcają się do 6000.
Mam problem z Octavia 2 1.6 BSE silnik z LPG. Problem jest następujący. Samochód wydaje się słaby. Na pierwszych dwóch biegach wkręca się do 6000 obr i przyśpiesza. Na trzeci już zaczyna przerywać i dławić się. Dojdzie do 4000 obr/min i się zawiesi. Nawet trzymając pełny pedał wciśnięty do podłogi nie przyśpiesza a nawet obroty zaczynają opadać. Dodam, że wymienione zostało już: cewka, kable i świece, (wszystko NGK). Przepustnica wymieniona na nową oryginą, potencjometr pedału gazu, czujnik MAP, Czujnik temperatury. Ciśnienie na cylindrach 14 bar. Czasem występuje błąd ,gdy mu długo trzymam na gazie, gdy przerywa WYPADANIE ZAPŁONU NA 2,3,4 CYLINDRZE. Te same objawy występują zarówno na gazie jak i benzynie. Gdy wykręciłem świece widać, że na 1 i 2 cylindrze są ładnie wypalone a na 3 i 4 są czarne. Jaka może być przyczyna? kolektor sprawdzałem i jest cały, uszczelki dobre. Proszę o jakąś wskazówkę.
Dodano po 13 [minuty]:
Dodam jeszcze, że na postoju jest wszystko ok. Auto się zrywa i wkręca do 6000 obr. Tylko podczas jazdy, gdy ma ciągnąć słabnie. W momencie, gdy na wyższym biegu przerywa i wcisnę pedał sprzęgła od razu obroty wkręcają się do 6000.