Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt do nagrywania skrzypiec elektrycznych

04 Lut 2016 21:23 1143 8
  • Poziom 6  
    Cześć,
    Mam pytanie, a mianowicie, szukam jakiegoś urządzonka, dzięki któremu miałbym możliwość nagrywania w dobrej jakości sygnału wychodzącego ze skrzypiec elektrycznych (yamaha sv 130). Chciałbym, abym mógł nagrywać z wyjścia słuchawkowego (bo moge korzystać wtedy z pogłosu dodawanego przez instrument), ale jednocześnie słyszeć muzykę (bez słyszalnych opóźnień). Póki co podłączałem te skrzypce pod komputer ze zintegrowaną kartą dźwiękową jednak jakość jest słaba a opóźnienie mocno przeszkadza. Ogólnie jestem laikiem w temacie, także jeżeli są jakieś alternatywy dla tego, co chcę osiągnąć, to zamieniam się w słuch.
    Aaa, i pytanie, czy takie urządzonko mogłoby kosztować w granicach 200 zł max? :)
    pozdrawiam
  • Pomocny post
    Poziom 27