Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Master III 2.3dci - Skręcony licznik?

04 Lut 2016 23:48 3174 5
  • Poziom 13  
    Witam serdecznie. Posiadam samochód jak w temacie. Proszę powiedzieć czy jeśli Clip w sterowniku wtrysku pokazuje przebieg 300tyś. a na zegarach 200 ty.ś to przebieg jest skręcony? Dodatkowo zegary nie wyświetlają spalania chwilowego oraz średniego co mnie bardzo zdziwiło bo we wszystkich z którymi się spotkałem spalania te były wyświetlane. Proszę o poradę? Pozdrawiam
  • Poziom 16  
    Zegary możesz łatwo ,,naprawić". wystarczy zrobić test licznika. Nie wiem jak w Masterze się go robi ale spróbuj trzymać przycisk przełącznik od przełączania funkcji komputera i jak go trzymasz to włacz zapłon. Wskazówki powinny wykonywać testy, przełacznikiem od komputera przełaczasz funkcje. Przejdź do ostatniej funkcji. Na wyświetlaczu kreski i jakaś litera, wciskasz i przytrzymujesz przycisk kasowania kilometrów i błąd się kasuje. Żeby wyjść z trybu serwisowego po prostu wyłącz zapłon.

    Wskazywanie funkcji spalania często znika w różnych Renaultach po poważnej awarii mającej wpływ na wyliczanie spalania i zapisanym błędzie w liczniku. Wykonanie testu zegarów powoduje powrót funkcji związanych ze spalaniem. Clip nie potrzebny.

    Sprawdź czy VIN w sterowniku się zgadza. Nie wiem czy można ufać temu co tam jest zapisywane ale kiedyś z ciekawości sprawdzałem i zgadzało się z tym co wyświetlał licznik.

    Co do przebiegu to spytaj w salonie o historie tego numeru VIN i się okaże czy się pokrywa.
  • Poziom 13  
    Witaj, dzięki za zainteresowanie. Test i reset zegarów robiłem z poziomu Clipa nic to nie zmieniło, instrukcje którą podajesz jest chyba do starszego Mastera, nie pamiętam ale próbowałem tej metody i nie działała. W moim Masterze w manetce są dwa przełączniki komputera, możliwość poruszania góra/dół. Sprawdze Vin w sterowniku bo wtedy nie zwróciłem uwagi. Pozdrawiam
  • Poziom 13  
    jak w silniku 300 to pewnie tyle najechane handlarzowi bylo szkoda kasy na zrobiebie tego dokladnie

  • Poziom 34  
    wywołaj jakiś błąd w ABS, też powininen w ramce zapisać przy jakim stanie licznika to nastąpiło.
  • Poziom 13  
    Dzięki za zainteresowanie, aktualnie samochód cały czas jeździ. Jak zjedzie na warsztat będę sprawdzał. O efektach dam znać. Pozdrawiam