Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi A4 2004r 1,8T 190KM BEX - programowanie pilota centralnego

zryw9891 05 Lut 2016 19:36 2595 21
  • #1 05 Lut 2016 19:36
    zryw9891
    Poziom 6  

    Witam, czytałem wiele wątków lecz żaden nie pasuje i nie ma rozwjązania.
    Mam problem ze swoją B6 chodzi o piloty centralnego zamka.
    Nie mogę zakodować pilotów baterie wymieniłem na nowe próbowałem z jednym kluczem jak i z dwoma kluczami nie da rady , próbowałem też vagcomem też nie da rady.W komputerze nie ma zakodowanego żadnego kluczyka w programie pokazuje stan zakodowanych kluczy 0000 , tak jakby komputer nie widzi tych pilotów.Proszę o pomoc

    Audi A4 B6 2004r 1,8T 190KM limuzyna.

    0 21
  • #2 06 Lut 2016 10:04
    decybel91
    Poziom 39  

    Nie właściwy diagnoskop do kodowania.
    Spróbuj tak, odłącz klemę na noc, rano spróbuj zakodować.

    0
  • #3 06 Lut 2016 13:10
    grzegorzbuczylo
    Poziom 20  

    Jest tak ale po angielsku:


    Press any button on remote control.
    If vehicle does not respond by locking or unlocking:
    Lock and unlock vehicle within 30 seconds using driver-side lock with the door closed.
    Open the door and insert the key in the ignition turning it to the On position.
    Remove the key from the ignition.
    Press any button on remote control.
    Now check function of synchronized remote control.

    0
  • #4 06 Lut 2016 16:49
    zryw9891
    Poziom 6  

    decybel91 napisał:
    Nie właściwy diagnoskop do kodowania.
    Spróbuj tak, odłącz klemę na noc, rano spróbuj zakodować.

    oki spróbuję.

    ale dziś dobrałem się do modułu komfortu i z tego co widac to był wymieniany i ciekawe czy był adoptowany , jak można go zakodowac

    Ponadto jest ryzyko że wcześniejszy właściciel auta zmienił "moduł komfortu" i nie zakodował go tak jak stary (ten pięciocyfrowy kod). Nie ma też pewności czy wsadził o tym samy numerze (i tą samą literą na końcu) moduł, stąd moje pytania:
    1. Jak sprawdzić jaki numer (i z jaką literą na końcu) powinien mieć moduł do mojego konkretnego auta ten zamontowany za pierwszym razem? (czy wie to tylko aso?)
    2. Czy jest jakakolwiek możliwość dowiedzieć się jaki kod (ten pięciocyfrowy) powinien mieć mój "moduł komfortu" (w sensie ten oryginalny wyjściowo zainstalowany w aucie). audi A4 2004r 1,8T 190KM BEX - programowanie pilota centralnego

    0
  • #5 06 Lut 2016 21:28
    kanar2306
    Poziom 16  

    W Vagu w blokach pomiarowych sprawdź czy moduł odbiera sygnał z pilota,jak nie to go nie zakodujesz... Potem trzeba sprawdzać czy wina modułu czy pilota...

    0
  • #6 07 Lut 2016 09:59
    zryw9891
    Poziom 6  

    decybel91 napisał:
    Nie właściwy diagnoskop do kodowania.
    Spróbuj tak, odłącz klemę na noc, rano spróbuj zakodować.



    odłączenie klemy na noc nie pomogło

    Dodano po 4 [minuty]:

    kanar2306 napisał:
    W Vagu w blokach pomiarowych sprawdź czy moduł odbiera sygnał z pilota,jak nie to go nie zakodujesz... Potem trzeba sprawdzać czy wina modułu czy pilota...



    własnie sprawdzałem i moduł nie odbiera sygnału, jak sprawdzić moduł a jak kluczyki. Na początku myslałem że to piloty i kupiłem drugi o takiej samej częstotliwości i numerach z literką idętyczny i też nie widzi jego moduł.Mam 3 piloty i żadnego nie widzi, co mogę teraz zrobić

    0
  • #7 07 Lut 2016 12:38
    kanar2306
    Poziom 16  

    U mnie był taki przypadek że odbiornik radiowy w module był cały zaśniedziały i nie dało go rady uratować.To jest taka mała płytka przylutowana do płyty modułu.
    Ja piloty sprawdzałem za pomocą TV. Teraz nie pamiętam na jakim kanale(C36 S36 C56 S56 coś takiego) i jak pilot wysyła sygnał to na ekranie TV będą zakłócenia .

    0
  • #8 07 Lut 2016 13:59
    zryw9891
    Poziom 6  

    kanar2306 napisał:
    Ja piloty sprawdzałem za pomocą TV. Teraz nie pamiętam na jakim kanale(C36 S36 C56 S56 coś takiego


    możesz wytłumaczyć jak na TV? chodzi tu o zwykły telewizor? O co chodzi z tymi kanałami ?

    własnie z czytałem błędy z modułu?
    1561-Tylne drzwi lewe blokada nie rozłącza się
    1562-Tylne drzwi prawe nie otwiera się
    1562-Tylne drzwi prawe blokada nie rozłącz się

    0
  • #9 07 Lut 2016 14:50
    kanar2306
    Poziom 16  

    Normalny TV np LCD i manualnie ustawiasz któryś z tych kanałów.Do wejścia anteny dajesz kawałek drucika i już TV będzie odbierał zakłócenia z pilota (jak działa)

    0
  • #10 07 Lut 2016 16:35
    zryw9891
    Poziom 6  

    no tak tylko że mam podłączony dekoder i pod HDMI
    Włańczam TV włączam polsat wkladam drucik do wejscia anteny naciskam pilot i nic sie nie dzieje

    0
  • #11 07 Lut 2016 17:52
    kanar2306
    Poziom 16  

    ma TV musisz ustawić żeby odbierał sygnał z anteny naziemnej a nie HDMI... Wtedy ustawiasz kanały itd... Poszukaj na google,tam jest masa opisów...

    0
  • #12 07 Lut 2016 18:03
    zryw9891
    Poziom 6  

    już sprawdziłem piloty na zwykłym radiu i jak nacisne na pilocie to są zakłucenia na radiu czyli działa, 3 piloty działają.
    do czego teraz mogę się do czepić? chyba zostaje mi wymiana modułu? tylko nie mam pewności czy ten co siedzi u mnie jest taki jak powinien być, take mam podejrzenia bo ma napisy białym markierem i z tego co widać po dacie produkcji modułu to jest z 2001roku

    0
  • #13 07 Lut 2016 18:14
    kanar2306
    Poziom 16  

    Podmień moduł z innego auta na próbę... Ja tak zrobiłem i drugi moduł widział w vagu sygnał pilotów,wtedy byłem pewien że to wina modułu...

    0
  • #14 07 Lut 2016 18:31
    zryw9891
    Poziom 6  

    no dobra ale moduł musi mieć te same numery??
    teraz jest mały problem bo auto jest z 2004 roku a moduł siedzi z 2001 roku to jest troche dziwne i podejrzewam że ten moduł który ja mam to nie jest taki jak powinien być.
    Przeglądałem moduły i o takim numerze nie mam modułu z 2004 roku na to wygląda że te moduły co siedzi u mnie to produkowano tylko w 2001 roku, wnioskując z tego to ktoś wsadził do auta nie taki moduł jaki powinien być, teraz muszę dowiedzieć się jaki powinien być moduł, tylko jak to zrobić?

    fotka w czwartym poście widacć moduł

    0
  • #15 07 Lut 2016 18:40
    kanar2306
    Poziom 16  

    według numeru modułu to jest 433 MHz jak klucze mają tą samą częstotliwość to moduł musi widzieć sygnał kluczy... Chyba że faktycznie odbiornik walnięty...

    0
  • #16 07 Lut 2016 18:58
    zryw9891
    Poziom 6  

    na kluczu mam 433,92MHz , ale z tego co oglądałem moduły to dużo modułów chodzi na 433MHz

    Lista modułów dla B6:

    Centralny zamek (wersja I* – do końca czerwca 2002, do VIN 8E*3*100000)
    8E0 959 433 J – 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, korby
    8E0 959 433 K – 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
    8E0 959 433 L – 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu
    8E0 959 433 N – 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, korby
    8E0 959 433 Q – fabryczny alarm, 315MHz, elektryczne szyby z tyłu
    8E0 959 433 R – fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
    8E0 959 433 S
    8E0 959 433 T – fabryczny alarm, 315MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
    8E0 959 433 AA
    8E0 959 433 AB – fabryczny alarm, 433MHz, elektryczne szyby z tyłu
    8E0 959 433 AC – fabryczny alarm, 433MHz, elektryczne szyby z tyłu
    8E0 959 433 AD - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
    8E0 959 433 AE - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu
    8E0 959 433 AF - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
    8E0 959 433 AG - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby)
    8E0 959 433 AH - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
    8E0 959 433 AJ – fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
    8E0 959 433 AK – fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu
    8E0 959 433 AL – fabryczny alarm, 433MHz, korby
    8E0 959 433 AM - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, korby
    8E0 959 433 AN
    8E0 959 433 AP - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu
    8E0 959 433 AQ - 433MHz, korby

    Centralny zamek (wersja II* – od lipca 2002, od VIN 8E*3*100001)
    8E0 959 433 AR - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
    8E0 959 433 AS - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu.
    8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
    8E0 959 433 BA - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
    8E0 959 433 BB – fabryczny alarm, 315MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
    8E0 959 433 BC - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
    8E0 959 433 BD - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).

    * - W B6 są dwa różne modele centralnego zamka – nie są ze sobą kompatybilne. Szukając modułu zastępczego należy kierować się powyższym podziałem (zakup komfortu z inną wersją, np. mieliśmy moduł AQ a kupiliśmy BA – zaowocuje brakiem możliwości przypisania kluczyka do centralki).

    0
  • #17 07 Lut 2016 19:28
    kanar2306
    Poziom 16  

    W ASO powiedzą Ci po VIN auta jaki tam powien być moduł

    0
  • #18 07 Lut 2016 19:39
    zryw9891
    Poziom 6  

    kanar2306 napisał:
    W ASO powiedzą Ci po VIN auta jaki tam powien być moduł


    jutro sie dowiem to napisze

    0
  • #19 08 Lut 2016 09:15
    zryw9891
    Poziom 6  

    właśnie dzwoniłem do ASO no i o dziwo moje podejrzenia się sprawdziły mój moduł ma numer 8E0 959 433 AM , ASO mówi że powinien być taki 8E0 959 433 BA

    0
  • #20 08 Lut 2016 15:39
    zryw9891
    Poziom 6  

    teraz pytanie , czy ten moduł komfortu 8E0 959 433BA można zamienić na jakiś inny moduł na przykład końcówką BD lub jakiś inny

    0
  • Pomocny post
    #21 08 Lut 2016 18:06
    kanar2306
    Poziom 16  

    tego dokładnie nie wiem... Poszukaj jakieś bazy tych modułów...

    0
  • #22 11 Lut 2016 16:58
    zryw9891
    Poziom 6  

    temat uważam za zamknięty, rozwiązanie moduł komforty nie był taki jaki powinien być. dzięki kanar2306 za pomoc, masz ode mnie OK

    0