Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

..:: Sygnal: sila 95% , jakosc 0% ::..

spec 19 Cze 2005 11:49 8156 23
  • #1 19 Cze 2005 11:49
    spec
    Poziom 28  

Na wstepie zaznaczam ze jestem nowy w tej branzy, a na forum nie znalazlem niczego co by mi pomoglo :|

Problem: Ustawienie satelity :/

Sprzet:
    - Ferguson 8018UCI
    - Antena 80cm
    - Monoblok Lemon LEMP-40MONO (w powietrzu "wisi" po lewej stronie patrzac od przodu) - naczytalem sie juz ze lepszy ZEZ, wiec o tym nie piszcie... mi nawet jednej satelity nie lapie :/

Objawy:
    - Sile sygnalu moge zlapac do 95%, a jakosc caly czas jest na 0% i ani drgnie :|
    - Talez nachylony jest pod katem 30* (probowalem roznych ustawien w pionie, nic nie zmienia)
    - Krecenie talerzem na boki powoduje zmiane sily sygnalu, jakosc caly czas na 0

Ustawienia na tunerze:
    - Wgrana lista kanalow dla HotBirda i Astry
    - Zasilanie konwertera - wlaczone
    - Diseq (probowalem tez z wylaczonym i inne kombinacje) dla HB port1, dla Astry port2

Tak "na oko" nie widac zadnych budynkow/drzew/innych przeszkod ktore mogly by blokowac sygnal, antena ustawiona tak jak u sasiadow (przypominam ze krecenie na boki nic nie daje)

0 23
  • Pomocny post
    #2 19 Cze 2005 13:56
    art23
    Poziom 24  

sproboj zmienic liste , bo to chyba najlatwiej , jezeli to nie pomoze moze byc cos z tunerem , nie napisales czy podlaczales go do innej czaszy ewentualnie inny tuner do tego monobloka , wtedy juz nam troche rozjasni sprawe

0
  • Pomocny post
    #3 19 Cze 2005 14:08
    brummel
    Poziom 13