Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pomoc w zakupie aparatu - Amator

05 Lut 2016 21:12 918 11
  • Poziom 9  
    Witam
    Odrazu napisze jestem amatorem jeśli chodzi o fotografie.
    Chciałbym zakupić uzywany aparat do 500zł.

Oglądam aukcje od tygodnia i niewiem na co sie zdecydować bo nie znam sie na iso itp..

Moje typy to:

olympus e-510
    olympus sp 620uz
    Olympus SZ-30MR
    Olympus SP-600 UZ
    Panasonic tz 30
    sony dslr -a 200
    Sony alpha 300
    Nikon Coolpix L320
    Nikon COOLPIX 8800
    Pentax x5
    Canon S5 is
    Canon sx400 is
    Canon 350D

Bardzo bym prosił o podanie mi chociaż 3 wartych uwagi.

Aparat potrzebuje głównie na aukcje allegro + zdjęcia samochodów na forum

Aktualnie mam fujifilm ax650 16mpx(zdjęcie w załączniku)

Dziekuje Bardzo i Pozdrawiam

Jeśli temat jest w złym dziale prosze o przeniesienie.przepraszam
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Z tych co wymieniłeś jedynie sensowny jest Sony A300, używałem i byłem zadowolony, polecam cierpliwie poszukać dokładnie ten aparat w zestawie z kitem 18-70mm tez sony.
    Bardzo fajny aparat to też Nikon D80, minus że nie ma podglądu ale za to ma bardzo duży i jasny wizjer, jak dla mnie w lustrzance to jest ważniejsze niż podgląd z ułomnym powolnym ostrzeniem, do tego obiektyw nikkor 18-55mm.

Nie sugeruj się pikselami, tymi co wymieniłem zrobisz przyzwoite zdjęcia nawet na trybie auto, a jak ogarniesz zależności między przysłoną, czasem i iso to masz inne tryby.
  • Poziom 16