Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Xbox classic - sposób na HD.

pawel45sw 05 Feb 2016 21:35 3723 15
    pawel45sw
    Level 11  
    Witam. Jak w temacie chcę jakoś przerobić wyjście Audio/Video w Xboxie classic, aby było na nim co najmniej HD. Od grania w gry na telewizorze full Hd, gdy wyświetlane jest tylko 360p bolą oczy. Pierwszy raz ten problem zauważyłem w GTA San Andreas, ale to szczegół. Przeczytałem, że karta graficzna klocka obsługuje 1080i, ale problem jest w tym jak takową rozdzielczość osiągnąć. Istnieją chyba inne kable component pod to samo wejście. Jeśli zna ktoś odpowiedź na to pytanie to z góry dzięki. Jestem we wszystkim zielony więc powiedzcie w potocznym języku :P
    sosarek

Level 43  
    Co najwyżej możesz użyć konwertera skalującego obraz do 1080i ale jakość obrazu i tak się nie zmieni.
    Sirius27
    Level 19  
    pawel45sw wrote:
    Witam. Jak w temacie chcę jakoś przerobić wyjście Audio/Video w Xboxie classic, aby było na nim co najmniej HD. Od grania w gry na telewizorze full Hd, gdy wyświetlane jest tylko 360p bolą oczy. Pierwszy raz ten problem zauważyłem w GTA San Andreas, ale to szczegół. Przeczytałem, że karta graficzna klocka obsługuje 1080i, ale problem jest w tym jak takową rozdzielczość osiągnąć. Istnieją chyba inne kable component pod to samo wejście. Jeśli zna ktoś odpowiedź na to pytanie to z góry dzięki. Jestem we wszystkim zielony więc powiedzcie w potocznym języku :P

Na dobrym kablu możesz osiągnąć maksymalnie 720P oraz 1080i
    pawel45sw
    Level 11  
    Ludzie! Chodzi o xbox classic a nie 360! Czy wy nie umiecie czytać?! A o jaki kabel VGA chodzi?
    pawel45sw
    Level 11  
    Dzięki za odpowiedzi, ale chcę wiedzieć więcej.
    sosarek

Level 43  
    Czy rozumiecie co to są ograniczenia sprzętowe? NIE da się uzyskać nawet 576 o 720p i wyższej nie wspominając.
    koli84
    Level 14  
    sosarek wrote: