Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Automatyczny włącznik świateł DRL schemat

j1000 06 Lut 2016 17:49 3318 10
  • #1 06 Lut 2016 17:49
    j1000
    Poziom 9  

Witam,
    znalazłem na forum schemat użytkownika TZOK

Ze względu że nie znam się na schematach bo żaden ze mnie elektronik ale mam chęci :) i lutownicę :D proszę o pomoc w rozszyfrowaniu co potrzebuję i jak to podłączyć. Z góry dziękuję za pomoc.

0 10
  • #2 06 Lut 2016 18:38
    eurotips
    Poziom 35  

To jest automatyczny włącznik świateł mijania, a ty potrzebujesz schematu podłączenia świateł do jazdy dziennej.
    Daj foto co chcesz łączyć to pomożemy

2
  • #3 06 Lut 2016 21:34
    j1000
    Poziom 9  

Światła LED bez automatu.

Mam obecnie z automatem ale włączają się od razu po przekręceniu stacyjki. Tzn została mi jedna lampa bo druga się spaliła i dlatego będę wymieniać na nowe.
    Wolałbym żeby nowe światła włączały się po uruchomieniu silnika.
    Głównie z tego względu że diesel+krótkie odcinki+zima = kłopoty z akumulatorem i dlatego muszę walczyć o każdy mA :)

0
  • #4 06 Lut 2016 21:55
    eurotips
    Poziom 35  

Zapewniam ciebie że DRL nie rozładują ci akumulatora a Ustawa przewiduje inne podłączenie niż świateł mijania. Mają właśnie po przekręceniu kluczyka się zapalić! inaczej przeglądu nie przejdziesz.
    I jeszcze druga różnica w stosunku do mijania, mają gasnąć po włączeniu jakichkolwiek lamp przednich: pozycyjnych, mijania, drogowych. Praktycznie robi się to tak że łączysz nie do masy ale do postojowych, włókno ma na zimno znikomy opór i DRL są w szeregu z nimi. I tak właśnie ma być podłączony DRL, za kluczykiem od razu.

0
  • #5 06 Lut 2016 22:51
    j1000
    Poziom 9  

Co do gaśnięcia zgodzę się z Tobą połowicznie ponieważ różna jest homologacja i są DRL które mogą świecić z mijania.