Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie nagłośnienie do domu?

06 Lut 2016 18:27 1230 9
  • Poziom 6  
    Witam zastanawiam się nad kupnem nagłośnienia do domu, niestety nie wiem co wybrać. Chcę żeby miało RMS powyżej 400 W i do ceny 600-700 zł. Najlepiej żeby był cały zestaw, ponieważ nie znam się za bardzo na głośnikach a poszukuję dobrych i czystych bassów i oczywiście ładnego brzmienia.
  • Poziom 41  
    Dlaczego akurat powyżej 400W? Jakie to ma znaczenie?
  • Poziom 6  
    Potrzebuję głośnych, jak mówiłem nie znam się na tym (teraz mam 110W niby ok ale mogły by być głośniejsze) dlatego jak znasz jakieś dobre to możesz polecić
  • Poziom 26  
    Wiesz w ogóle ile to jest 400 wat? To powiedz co masz teraz za sprzęt ze chcesz mocniejszy
  • Poziom 6  
    Aktualnie posiadam wieżę LG RAD114
  • Poziom 26  
    Ta wieża w życiu nie ma 100wat. Napisz jak duży masz pokój i coś się doradzi
  • Poziom 6  
    Pokój ma 33 m2
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ale tak prawdę mówiąc co Ci jest potrzebne? Cały zestaw stereo? Odtwarzacz, wzmacniacz i zestaw głośnikowy?
  • Poziom 7  
    Witam forumowiczów.
    Jako,że moje pytanie jest podobne,nie zakładam oddzielnego tematu.
    Poszukuję jakiegoś zestawu do pokoju właśnie około 12 m2.Słucham głównie muzyki elektronicznej, zależy więc mi na basie.I tu moje pytanie,czy np. kolumny Quadral T160 są w stanie zrekompensować bas z jakiegoś zestawu 5.1 z subwooferem ? I czy ogólnie ten konkretny model jest godny zainteresowania ?
    Nie jestem żadnym audiofilem, nie potrzebuję nie wiadomo czego.
    Kolumny jakiego producenta ewentualnie polecalibyście ?
    Jeśli mógłby ktoś podesłać konkretne modele zarówno kolumn jak i przykładowych wzmacniaczy pasujących dobrze do nich, to byłym wdzięczny.Chciałbym wydać maksymalnie 1000 zł, chodzi mi oczywiście o sprzęt używany.
  • Poziom 41