Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jestem zielony ale uparty i chce zbudować piękny potężny sub proszę o waszą pomo

Mustaffix 08 Lut 2016 21:35 504 6
  • #1 08 Lut 2016 21:35
    Mustaffix
    Poziom 2  

Witajcie jestem laikiem w tym temacie ale marzeniem było od zawsze zbudować własny nieprzeciętny subwoofer domowy . Co już mam a więc tak jeśli chodzi o wzmacniacz do suba to męcze pana irka czy by się nie podjął o stworzenie czegoś w rodzaju sub450 ci w temacie wiedzą o co chodzi. Typy głośnikow jakies już mam ale nie wiem ktory wybrać dlatego tutaj licze na wasze podpowiedzi lub ewentualne alternatywy z tym , że nie chciał bym się zawieśc :P Moje typy to :HELIX ESPRIT 12W ,Digital Designs REDLINE DD512C DVC2 ,u-Dimension RM 212 SL i kropka :> Teraz tak głownie rozchodzi mi się o skrzynie i tym podobne bo na obliczaniu litrarzu strojeniu długości br czy srednicy czy też może jakiejs szczeliny nie wiem co będzie najlepszym rozwiązaniem trochę się nie znam a mam zamiar zrobic piękną lakierowaną obudowe więc nie chciałbym jej spartolic. Na początek moje pytanie brzmi co możecie mi doradzić lub też za co mnie opieprzycie? :> Wszystko przyjme na klate ale i tak sie nie poddam :)

0 6
  • #2 09 Lut 2016 20:44
    Mustaffix
    Poziom 2  

Chyba nikt mi nie pomoże wybrać odpowiedniego głosnika na początek xD

0
  • #3 09 Lut 2016 20:49
    DJ ANNUS
    Poziom 31  

Mustaffix napisał:
    Chyba nikt mi nie pomoże wybrać odpowiedniego głosnika na początek xD

Pochwal się jaki masz wzmacniacz do tego głośnika.

0
  • #4 09 Lut 2016 20:59
    Mustaffix
    Poziom 2