Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Mitronik
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak dziwięku w tylnich głośnikach

vanhelsing100 09 Lut 2016 00:20 630 8
  • #1 09 Lut 2016 00:20
    vanhelsing100
    Poziom 2  

Witam, mam pewnie problem z prawidłowym połączeniem głośników z laptopem i kinem domowym. Mój sprzęt to kino domowe samsung h5500, telewizor Led ue42 (chyba :-D) laptop asus x53s. Problem leży w tym że nie mogę uzyskać dźwięku w tylnych kolumnach podczas odtwarzania filmów. Napewno działają bo sprawdzałem w ustawieniach. Laptopa podłączam do telewizora za pomocą kabla hdmi. Głośniki zaś podłączam do telewizora za pomocą kabla optycznego z bluerayem. Wie może ktoś jak rozważać ten problem bo ja w tej kwestii jestem totalnie zielony. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam :-D

0 8
  • Mitronik
  • #2 09 Lut 2016 00:54
    Szymon11258
    Poziom 10  

sprawdzałeś ustawienia audio w TV? musisz mieć ustawione na 5:1 lub dolby digital

0
  • #3 09 Lut 2016 01:39
    vanhelsing100
    Poziom 2  

Właśnie próbowałem to robić ale nie da się za bardzo funkcja dobly digital nie jest podswietlona i nie da się jej włączyć :(. Nie wiem za bardzo jak ustawić to w laptopie żeby było 5.1. Bo np jak nagrałem film na dysk i odtworzyłem na blu-ray to dobrze chodziło dobrze te tylnie kolumny też. A bezpośrednio z laptopa nie działają te tylnie kolumny :(

0
  • Mitronik
  • #4 09 Lut 2016 04:54
    Szymon11258
    Poziom 10  

Jaki masz sterownik audio w laptopie? Wejdź w sterownik i tam ustaw

0
  • #5 09 Lut 2016 10:34
    vanhelsing100
    Poziom 2  

Realtek hd audio sterownik. Ale jak chcę ustawić coś to w ustawieniach że maksymalnie 2 kanały. Nie wiem jak to ustawić czy dogra jakiś dodatkowy sterownik?

0
  • Pomocny post
    #6 09 Lut 2016 14:06
    Szymon11258
    Poziom 10  

Możliwe ze masz za słabą kartę dźwiękowa spróbuj pobrać jakiś albo lepszy sterownik albo dolby digital 5;1 lub 7;1