Witam
Zamontowałem w aucie uniwersalny czujnik parkowania, okazało się że po wbiciu biegu czujniki działają poprawnie i nie zauważyłem nic niepokojącego lecz problem mam gdy auto stoi na potocznie zwanym luzie lub jedzie do przodu, a objawy są takie że na wyświetlaczu w części gdzie pojawia się odległość od przeszkody pojawiają się u mnie dwie kreski i słychać w tym czasie sygnał z głośniczka układu, jest to pulsacyjny efekt powtarzający się co 2 sek. Wiem że auta z tym silnikiem mają problem z zakłóceniami. Proszę o poradę jak zlikwidować ten problem, czy wystarczy zamontować jakiś filtr przeciwzakłóceniowy a jeżeli tak to proszę o wiadomość jaki.
Podłączenie wygląda tak:
plus z centralki podłączony do plusa ze światła wstecznego, natomiast minus wpiąłem do instalacji samochodu która łączy się śrubą w bagażniku z masą auta.
Dodam że objawy pojawiają się nawet gdy kluczyk zostanie tylko włożony do stacyjki bez przekręcenia w pozycję rozruchu auta.
Zamontowałem w aucie uniwersalny czujnik parkowania, okazało się że po wbiciu biegu czujniki działają poprawnie i nie zauważyłem nic niepokojącego lecz problem mam gdy auto stoi na potocznie zwanym luzie lub jedzie do przodu, a objawy są takie że na wyświetlaczu w części gdzie pojawia się odległość od przeszkody pojawiają się u mnie dwie kreski i słychać w tym czasie sygnał z głośniczka układu, jest to pulsacyjny efekt powtarzający się co 2 sek. Wiem że auta z tym silnikiem mają problem z zakłóceniami. Proszę o poradę jak zlikwidować ten problem, czy wystarczy zamontować jakiś filtr przeciwzakłóceniowy a jeżeli tak to proszę o wiadomość jaki.
Podłączenie wygląda tak:
plus z centralki podłączony do plusa ze światła wstecznego, natomiast minus wpiąłem do instalacji samochodu która łączy się śrubą w bagażniku z masą auta.
Dodam że objawy pojawiają się nawet gdy kluczyk zostanie tylko włożony do stacyjki bez przekręcenia w pozycję rozruchu auta.