Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Most - bezprzewodowe połączenie kamery i rejestratora

glider33 10 Lut 2016 14:53 609 11
  • #1 10 Lut 2016 14:53
    glider33
    Poziom 17  

pawel.commandos napisał:

Jak byś się pokusił o ubiquiti M5 to posiada ono 2 porty rj45. I przepuszcza zasilanie, z portu do portu. więc bez dodatkowego swicha, jedynie zmieniając zasilacz na mocniejszy załatwisz wszystko w całkiem prosty sposób.

Podłącze się do tematu, bo mam do podłączenia bezprzewodowo kamerę IP Hikvision, a w temacie mostów radiowych jestem zielony.

Czy żeby podpiąć kamerę, która jest oddalona o 500 metrów od rejestratora, trzeba zakupić 2 takie urządzenia ?

http://www.dipol.com.pl/punkt_dostepowy_ubiqu...sAUlrB79T92sJmhnA&sig2=0EG5UVAuDNyC2PC1_jHa1g

Czy anteny muszą się koniecznie widzieć? Pytam bo mam kilka drzew po drodze.

Moderowany przez sharp:

Proszę nie dopisywać się z własnym problemem do cudzych tematów.

• #2 10 Lut 2016 15:39
    pawel.commandos
    Poziom 16  

glider33 napisał:
    pawel.commandos napisał:

Jak byś się pokusił o ubiquiti M5 to posiada ono 2 porty rj45. I przepuszcza zasilanie, z portu do portu. więc bez dodatkowego swicha, jedynie zmieniając zasilacz na mocniejszy załatwisz wszystko w całkiem prosty sposób.

Podłącze się do tematu, bo mam do podłączenia bezprzewodowo kamerę IP Hikvision, a w temacie mostów radiowych jestem zielony.

Czy żeby podpiąć kamerę, która jest oddalona o 500 metrów od rejestratora, trzeba zakupić 2 takie urządzenia ?

http://www.dipol.com.pl/punkt_dostepowy_ubiqu...sAUlrB79T92sJmhnA&sig2=0EG5UVAuDNyC2PC1_jHa1g

Czy anteny muszą się koniecznie widzieć? Pytam bo mam kilka drzew po drodze.