Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Man TGX 410 - Klakson zwarcie

uhr 11 Lut 2016 14:28 1059 4
  • #1 11 Lut 2016 14:28
    uhr
    Poziom 17  

    Problem z klaksonem Man ma oryginalne trąbki pneumatyczne na kabinie z lewej strony i klawisz na panelu w kabinie który wł/wył klakson powietrzny i wtedy wł zwykle elektryczne trąbki które są od spodu auta lub pneumatyczne .
    Problem jest taki że spaliło bezp i paliło cały czas póki nie przełączyłem na klakson pneumatyczny jak wypiąłem trąbki elektryczne to przestało palić bezp czyli zwarcie w trąbce.
    Ale teraz jest inny problem trąbki wypięte a jak przełączę na pneumat to trąbi non stop pneumatyczny
    Coś z klawiszem w manetce? czy jest jeszcze jakiś przekaźnik? który może się zgrzał?

    Jak go sprawdzić która wiązka jest z nim powiązana żeby sprawdzić czy ciągle jest włącz.

    Dzieki

    0 4
  • #2 12 Lut 2016 21:19
    MAN Electronics
    VIP Zasłużony dla elektroda

    uhr napisał:
    trąbki wypięte a jak przełączę na pneumat to trąbi non stop pneumatyczny
    Wypnij na początek przełącznik od zmiany klaksonu elektryczny/pneumatyczny i zobacz czy dalej działa cały czas

    0
  • #3 12 Lut 2016 23:25
    kakibara
    Poziom 28  

    masz dwa klaksony na dole wypnij dwa później podłącz po kolei jeżeli trąbi, manetka do wymiany

    Dodano po 48 [sekundy]:

    oczywiście kabelki sprawdzone

    0
  • #4 13 Lut 2016 09:40
    uhr
    Poziom 17  

    Kable od trabek do manetki bezposrednio ida?
    Gdzie je wypiac od str manetki żeby sprawdzić czy się nie przetarły?

    0
  • #5 13 Lut 2016 13:40
    kakibara
    Poziom 28  

    nie wypnij od klaksonu na dole, jeżeli będzie dochodziło napięcie - znaczy zwiera manetka musisz odpiąć pod kierownicą kostki od manetki.

    1