Witam mam problem z Focusem za pala za 8 razem - bardzo kopci nie spaloną ropą .
jak się nagrzeje to już tak nie kopci , silnik wykręca się tylko do 3000 obrotów , w misce olejowej przybywa oleju ponad max
na zimno pracuje bardzo nie równo
===DTC P0100===
Kod: P0100 - Przepływomierz masowy.
===DTC P0235===
Kod: P0235 - Obwód czujnika MAP.
===DTC P1631===
Kod: P1631 - Czujnik położenia pedału przyspiesznika 1
===DTC P2337===
Kod: P2337 - Cylinder 2, osiągnięta granica kontroli spalania stukowego
===DTC P1664===
Kod: P1664 - Nieprawidłowe funkcjonowanie FIP.
===DTC B1318===
Kod: B1318 - Zbyt niskie n apięcie akumulatora.
===DTC B1864===
Kod: B1864 - Napięcie zasilania modułu poza dopuszczalnym zakresem.
większość czujników czujników była odłączana za wyjątkiem wtrysków i czujnika ciśnienia paliwa . Silnik ma przejechane przeszło 200 tyś km
Interesuje mnie ten Kod: P2337 - Cylinder 2 - ten wtrysk wymaga regeneracji ?
jakie powinny być parametry wtrysków podczas pracy silnika na wolnych obrotach ?
jak się nagrzeje to już tak nie kopci , silnik wykręca się tylko do 3000 obrotów , w misce olejowej przybywa oleju ponad max
na zimno pracuje bardzo nie równo
===DTC P0100===
Kod: P0100 - Przepływomierz masowy.
===DTC P0235===
Kod: P0235 - Obwód czujnika MAP.
===DTC P1631===
Kod: P1631 - Czujnik położenia pedału przyspiesznika 1
===DTC P2337===
Kod: P2337 - Cylinder 2, osiągnięta granica kontroli spalania stukowego
===DTC P1664===
Kod: P1664 - Nieprawidłowe funkcjonowanie FIP.
===DTC B1318===
Kod: B1318 - Zbyt niskie n apięcie akumulatora.
===DTC B1864===
Kod: B1864 - Napięcie zasilania modułu poza dopuszczalnym zakresem.
większość czujników czujników była odłączana za wyjątkiem wtrysków i czujnika ciśnienia paliwa . Silnik ma przejechane przeszło 200 tyś km
Interesuje mnie ten Kod: P2337 - Cylinder 2 - ten wtrysk wymaga regeneracji ?
jakie powinny być parametry wtrysków podczas pracy silnika na wolnych obrotach ?