Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Leon - problem z mocą po regeneracji turbiny

11 Lut 2016 21:29 729 8
  • Poziom 8  
    Witam was, jestem tu nowy i jeżeli założyłem temat w złym dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie :)
    Otóż posiadam Seata Leona z 2000r, 1,9 TDI 110km. Turbina jest po regeneracji, lecz gdy wkręcę go na obroty to wyłącza mi turbine i wtedy brakuje mocy. Podłączyłem pod komputer, wyskoczył mi znany błąd, otóż "Przeładowanie trubiny".
    Dzisiaj postanowiłem wykonać logi na 003 i 011, auto na biegu 3 wkręciło mi się do 3-3,5 i koniec, potem spadek mocy...
    Wklejam logi, może ktoś odczytac ?
    To jest z grupy 011.

    Thursday,11,February,2016,20:18:05
    38 906 12 AT ,,1.9l R4 EDC G000SG 2815

    ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
    ,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,D.cycle MAP v.,,,,,,,,,,
    ,TIME,rpm,1850-1950 mbar,1700-2080 mbar,45-95%,TIME,,,,,TIME,,,,
    MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
    ,0.01,1722,1938.0,2060.4,56.2,,,,,,,,,,
    ,0.33,1827,1968.6,2244.0,67.3,,,,,,,,,,
    ,0.66,1911,1989.0,2376.6,73.7,,,,,,,,,,
    ,0.99,1995,1999.2,2468.4,80.1,,,,,,,,,,
    ,1.31,2058,1999.2,2509.2,85.3,,,,,,,,,,
    ,1.64,2142,1999.2,2529.6,88.9,,,,,,,,,,
    ,1.97,2205,1999.2,2550.0,94.4,,,,,,,,,,
    ,2.29,2289,1999.2,2560.2,94.4,,,,,,,,,,
    ,2.62,2331,1999.2,2560.2,94.4,,,,,,,,,,
    ,2.95,2415,1999.2,2560.2,94.4,,,,,,,,,,
    ,3.27,2478,1999.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
    ,3.61,2520,1999.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
    ,3.93,2583,1999.2,2560.2,94.0,,,,,,,,,,
    ,4.26,2646,1999.2,2560.2,94.4,,,,,,,,,,
    ,4.59,2709,1999.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
    ,4.91,2751,1999.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
    ,5.24,2814,2009.4,2560.2,94.4,,,,,,,,,,
    ,5.57,2835,2009.4,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
    ,5.90,2898,2009.4,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
    ,6.22,2919,2009.4,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
    ,6.55,2982,2009.4,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
    ,6.88,2982,2009.4,2570.4,94.0,,,,,,,,,,
    ,7.21,3024,2009.4,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
    ,7.54,2961,2009.4,2570.4,92.4,,,,,,,,,,
    ,7.86,2982,2009.4,2560.2,92.4,,,,,,,,,,
    ,8.19,2961,2009.4,2529.6,92.4,,,,,,,,,,
    ,8.52,2940,2009.4,2488.8,92.4,,,,,,,,,,
    ,8.85,2919,2009.4,2437.8,92.4,,,,,,,,,,

    A to z 003.
    Thursday,11,February,2016,20:20:55
    38 906 12 AT ,,1.9l R4 EDC

    ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not
    ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,
    ,TIME,870-950 rpm,230-370 mg/H,230-370 mg/H,40-75%,TIME,,,,,TIME,,,,
    MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
    ,0.01,1344,850.0,580.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,0.33,1428,850.0,600.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,0.66,1491,850.0,635.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,0.98,1533,850.0,680.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,1.31,1617,850.0,740.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,1.64,1722,850.0,770.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,1.96,1806,850.0,865.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,2.29,1890,850.0,930.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,2.63,1995,850.0,955.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,2.95,2079,850.0,965.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,3.28,2142,850.0,975.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,3.60,2226,850.0,970.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,3.93,2331,850.0,980.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,4.26,2394,850.0,975.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,4.58,2436,850.0,970.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,4.91,2520,850.0,965.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,5.24,2604,850.0,950.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,5.57,2667,850.0,950.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,5.90,2730,850.0,935.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,6.22,2793,850.0,920.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,6.55,2856,850.0,910.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,6.88,2898,850.0,905.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,7.20,2961,850.0,895.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,7.53,3045,850.0,875.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,7.86,3087,850.0,875.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,8.19,3129,850.0,865.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,8.52,3213,850.0,855.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,8.85,3276,850.0,845.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,9.17,3276,850.0,805.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,9.50,3255,335.0,740.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,9.83,3192,320.0,560.0,4.8,,,,,,,,,,

    Z góry dziękuję za pomoc :)
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    Turbo stoi w pozycji max doładowanie. Regulacja nie istnieje. Turbo daje ile może czyli ponad 1,5 bara nadciśnienia względem atmosfery. Na twoim miejscu nie jeździłbym tym autem bo turbo odfrunie sypiąc drobnymi w dolot lub wydech.
  • Poziom 8  
    A co może być tego przyczyną ? Gruszka, zawór, łopatki zapieczone ?
  • Poziom 25  
    kiedy robiłeś tą regeneracje? zobacz czy jesteś w stanie ręcznie poruszać gruszką turbiny
  • Poziom 8  
    Regeneracja była prawie rok temu, gruszke jutro sprawdzę bo już późno i dam znać :)
  • Poziom 25  
    jak go dusisz na niskich obrotach, albo masz paliwo kiepskiej jakości to mogła sie zapiec, chociaż rok to dość krótko.
  • Poziom 8  
    Jazda po mieście, wiadomo szału nie ma, a gdy chce przycisnąć to nie da rady bo 3-3,5 i koniec jazdy :/ Paliwo z orlenu to myślę że nie tego wina :)
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    Test jest prosty odpiąć wężyk idący do gruszki turbo najlepiej przy zaworze n75 i specjalną pompką odsysać i sprawdzic przy jakiej wartości podciśnienia dojdzie do ogranicznika. Jak nie ma pompki to weżyk do dzioba i ssiesz i patrzysz czy sztanga sie cofa i czy grucha szczelna. Może jeszcze być n75 padnięty lub źle podłączone wężyki do niego.
  • Poziom 8  
    Winą był zawór, dziękuję :)