Witam.
Wczoraj profilaktycznie postanowiłem zaglądnąć do zaworu EGR jak i do kolektora ssącego aby ocenić czy nie są zasyfiałe. Po odkręceniu cewki EGR-a okazało się, że wygląda jak ze sklepu, ośka chodzi wzorowo. Kolektor był troszkę uwalony ale tragedii nie było.
Postanowiłem również przeczyścić styki masy silnika przykręcone do przedniego pasa i miejsca na kolektorze wydechowym. Po odkręceniu okazało się, że plecionka masy przy oczku od kolektora wydechowego jest już postrzępiona i nie wygląda ciekawie.
Po skończeniu wszystkiego odpalam samochód i musiałem dłużej pokręcić aż prawie aku padł. Podpiąłem pod kompa i wyszły trzy błędy P1612, P1613 i coś z egr a na zegarach kontrolka check engine. Pokasowałem, kontrolka zgasła, samochód przy słabym aku ledwo zapalił.
Na nockę zatargałem aku do domu żeby go podładować, rano podłączyłem i troszkę gorzej odpalił i okazało się, że znów siedzą dwa błędy P1612 i P1613.
Gdzieś doczytałem, że te błędy są od immo, tylko, że nigdy wcześniej ich nie miałem.
Czy mogą one pojawiać się przez słabą masę silnika bo troszkę ja jeszcze naderwałem?
Dzieki wszystkim za porady.
Wczoraj profilaktycznie postanowiłem zaglądnąć do zaworu EGR jak i do kolektora ssącego aby ocenić czy nie są zasyfiałe. Po odkręceniu cewki EGR-a okazało się, że wygląda jak ze sklepu, ośka chodzi wzorowo. Kolektor był troszkę uwalony ale tragedii nie było.
Postanowiłem również przeczyścić styki masy silnika przykręcone do przedniego pasa i miejsca na kolektorze wydechowym. Po odkręceniu okazało się, że plecionka masy przy oczku od kolektora wydechowego jest już postrzępiona i nie wygląda ciekawie.
Po skończeniu wszystkiego odpalam samochód i musiałem dłużej pokręcić aż prawie aku padł. Podpiąłem pod kompa i wyszły trzy błędy P1612, P1613 i coś z egr a na zegarach kontrolka check engine. Pokasowałem, kontrolka zgasła, samochód przy słabym aku ledwo zapalił.
Na nockę zatargałem aku do domu żeby go podładować, rano podłączyłem i troszkę gorzej odpalił i okazało się, że znów siedzą dwa błędy P1612 i P1613.
Gdzieś doczytałem, że te błędy są od immo, tylko, że nigdy wcześniej ich nie miałem.
Czy mogą one pojawiać się przez słabą masę silnika bo troszkę ja jeszcze naderwałem?
Dzieki wszystkim za porady.