Należy najpierw ściągnąć prawy tylny boczek tapicerki na wysokości wlewu paliwa.
Następnie zdemontować wywietrznik- wpychając go do środka na tzw. zatrzaskach.
Zanim użyjemy awaryjnego otwierania, wypnijny wtyczkę podłączoną do mechanizmu otwierania / zamykania wlewu paliwa.
Sprawdzmy czy konektorki nie mają za dużego luzu na pinach ( jeżeli tak, trzeba je troszkę zagiąć, a następnie użyć nie wielką ilość wazeliny technicznej by lepiej przewodzić napięcie).
Ponownie podpiąć wtyczkę do mechanizmu otwierania / zamykania klapki wlewu paliwa i sprawdzić poprawność działania- to powinno pomóc skutecznie.
Dodano po 3 [minuty]:
Jeżeli te metody nie pomogły, należy użyć awaryjnego otwierania odciągając go w tylne położenie ( należy uważać aby nie złamać lub nie doprowadzić do pęknięcia tzw. odciągu )