Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

akumulatory 18650 do power banku

Karenz 14 Feb 2016 04:51 8133 59
    Karenz
    Level 9  
    Planuje zmajstrowanie power banku który będzie potrzebny mi do pracy .
    Dzienne zużycie planuje na poziomie 8 tyś mA
    Dlatego kupiłem na ali obudowę
    http://www.aliexpress.com/item/17-8-2-2cm-Hig...ank-Battery-Box-Mobile-Phone/32582702450.html

Będę potrzebował do nich 8 akumulatorów pytanie jakich , nie znam się na firmach.
    Jedyne co podpowiada lektura forum to wybór miedzy ogniwami LG lub samsunga.
    Zakładam bardzo intensywne użytkowanie nie lepiej było kupić tanie baterie zamiast takich samusngów po 30 zł szt ?

Druga sprawa to ładowanie , planuje to ładować ładowarką sieciową 3A ponieważ nie znalazłem już większej
    http://allegro.pl/ladowarka-sieciowa-usb-3a-tablet-iphone-samsung-i5629202741.html

jest też opcja ładowarki 4A do laptopa
    http://allegro.pl/zasilacz-ladowarka-5v-4a-wtyk-dc-2-1-5-5-kabel-i4911791030.html
    i przejściówkihttp://allegro.pl/adapter-gniazdo-usb-a-gniazdo-dc-2-1-5-5-i5951729520.html
    speedy9
    Helpful for users
    Karenz wrote:
    Będę potrzebował do nich 8 akumulatorów pytanie jakich , nie znam się na firmach.

To jest dobre pytanie. Panasonic też robi bardzo dobre, ale te wszystkie markowe są drogie. Ja od dość długiego czasu używam chińskich ogniw Trustfire 2500mAh (z dx.com) i jestem zadowolony. Jednak to zawsze ryzyko, bo różnie bywa z jakością takich akumulatorów, więc decyzja należy do Ciebie. Dolar jest drogi, więc wychodzą około 35zł za dwa.

Co do ładowania, to jest ono zależne od ładowarki wbudowanej w power bank. Jak kupisz zasilacz 4A to nic to nie da jeśli wewnętrzna ładowarka nie ładuje prądem większym jak 500mA. Z opisu wynika, że ma dwa wejścia ładujące i może ładować prądem 1 lub 2A, ale czy jednocześnie?
    mariann
    Level 37  
    Witam
    speedy9 wrote: