Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler - Sebring 2.0 156 km - szukam opinii.

mis1975 14 Lut 2016 17:49 2007 9
  • #1 14 Lut 2016 17:49
    mis1975
    Poziom 4  

    Mam chęć kupić takie autko i zagazować tylko nie wiem jak się ten samochodzik spisuje, czy nie ma z nim problemów i czy nie będzie większych po założeniu gazu.
    Chciałem inne ale tylko one maja w miarę rozsądne przebiegi w Niemczech i rozsądną cenę,
    prosiłbym o porady czy warto kupić i jak się sprawuje.

    0 9
  • #2 13 Mar 2016 16:13
    kamil.ck13
    Poziom 8  

    Mam takiego, ale w dieslu

    0
  • #3 13 Mar 2016 18:58
    mis1975
    Poziom 4  

    no i jakie wrażenia o tym aucie masz w dislu ale silnik to silnik a jak sprawują sie inne podzespoły auta

    0
  • #4 13 Mar 2016 19:59
    kamil.ck13
    Poziom 8  

    Jeśli chodzi o sam silnik, to w silnikach diesla (nie wiem jak w benzynie) dosyć popularnym problemem było zacieranie się tych silników z powodu awarii pompy oleju. Problemem jest jakaś drobna część coś co służy do napędzania tej pompy olejowej. Po jej wymianie na inną trwalszą problem znika. Ja samochód kupiłem bezpośrednio od francuza w lipcu 2015 roku. Auto miało przejechane 174 tysiące i zatarty silnik. Auto przywiozłem na lawecie do Polski i tu mechanik wymienił mi silnik, na taki sam z niższym przebiegiem (przynajmniej tak się chwalił sprzedawca) od rozbitego anglika-sebringa. Nowy silnik komputer pokładowy przyjął bez ingerencji (po założeniu zapalił bez problemów). Obecnie mam 187 k na liczniku i żadnej awarii. Silnik w dieslu jest dosyć głośny, ale to mi nie przeszkadza.

    Autko jest spore i długie, a przez to ciężkie, ale 144 konie dają radę. Pod maską ogrom miejsca, jedynie co akumulator jest dosyć mocno schowany i najlepiej jak jest pod niego dedykowany (ze względu na wymiary). Dla pasażerów jest mnóstwo przestrzeni. Fotele bardzo wygodne, fotel kierowcy regulowany elektronicznie (przód-tył, góra-dół, kąt siedziska, no i oparcie). Podgrzewane lusterka na deszcz są idealne, zawsze suche i wszystko widać. Środkowe lusterko z funkcją redukowania błysków świateł jadących za mną samochodów. Regulacja kierownicy góra-dół i wysuw. Skrzynia sześciobiegowa. Mocne światła przeciwmgielne tylne i przednie. System multimedialny gra dosyć dobrze i z funkcją zestawu głośnomówiącego (mikrofony zbierają całkiem dobrze). W moim mam problem z podświetlaniem tablicy zegarów, raz podświetli, a raz nie. Mówię tu o samym podświetleniu, a nie o kontrolkach.

    Bagażnik spory, choć nie ogromny. Największym ograniczeniem jest stosunkowo mała dziura, ale wiadomo, to tak jak w sedanie bez podnoszonej tylnej szyby. No i to otwieranie bagażnika albo z pilota, albo trzeba lecieć do przycisku przy kierownicy.

    Moja wersja jest dosyć uboga bo nie ma nawigacji gps, podgrzewanych fotel, podgrzewanego kubka, czujników cofania, ani kamery i czegoś tam jeszcze.

    Spalanie to około 6,5 litrów w cyklu mieszanym (miasto/trasa) przy dosyć agresywnej jeździe.
    Filtry paliwa, oleju w normalnych cenach, mimo nietypowego samochodu.

    Podsumowując, jak na razie 13k bez najdrobniejszej awarii. Wsiadam i w drogę. Samochód idealny na długie trasy i wysokie prędkości (przy 180 km/h tej prędkości nawet nie czuć). Bardzo wygodnie się w nim siedzi, no i ten wygląd amerykańca... :)

    Puki co jestem z niego zadowolony. O awariach ci nie powiem, bo takowych odpukać nie miałem. Jeśli jeszcze jakieś pytania to pytaj, bo nie mam pomysłu co jeszcze pisać. Chyba, że jesteś z okolicach Mielca to wizualnie możesz umówić się ze mną i go kiedyś zobaczyć, bo o takowego to ciężko spotkać.

    1
  • #5 14 Mar 2016 19:40
    mis1975
    Poziom 4  

    właśnie kupiłem sebringa 2008 156 km no i w sumie jest fajnie faktycznie bagażnik nie powala rozmiarem w miejscem na załadunek
    w sumie kupiłem najbogatszą wersje ale są małe mankamenty po pierwsze nie działa podświetlenie zegarów i pytanie czy to raczej tylko żaróweczki czy może coś innego
    po drugie nie ma jednego czujnika ciśnienia w oponach ale to akurat mam gdzieś może kiedyś to naprawie
    i co jeszcze to albo nie działa tempomat albo nie wiem jak się to obsługuje bo jak przełączam joystickiem to nic się nie dzieje i nic nie pokazuje no jak kupowałem nie było gdzie przetestować a teraz może nie potrzebny bajer ale nieraz można by było go użyć
    a poza tym to wygląda wszystko dobrze a najbardziej cieszy mnie wygląd i to że nie ma przebiegu jak wiele aut tej klasy z europy

    0
  • #6 14 Mar 2016 19:54
    sebap
    Poziom 40  

    Co do przebiegu to pamiętaj, że to tylko przypadkowy ciąg cyfr na wyświetlaczu no ale koniec czarnowidztwa. Obyś był zadowolony z auta.

    0
  • #7 14 Mar 2016 19:55
    kamil.ck13
    Poziom 8  

    mis1975 napisał:
    po pierwsze nie działa podświetlenie zegarów i pytanie czy to raczej tylko żaróweczki czy może coś innego

    Z tego co czytałem po internetach to tam jest jakaś mata świetlna i transformator z 12v na jakieś bardzo wysokie napięcie. Jak będę miał kiedyś więcej czasu to może się pokuszę to rozebrać, chyba że wcześniej ty dojdziesz co i jak. U mnie raz świeci a raz nie. Czasami wystarczy wyłączyć i włączyć światła, czasami odstawić samochód "do jutra", różnie z tym.

    mis1975 napisał:
    i co jeszcze to albo nie działa tempomat albo nie wiem jak się to obsługuje bo jak przełączam joystickiem to nic się nie dzieje i nic nie pokazuje no jak kupowałem nie było gdzie przetestować a teraz może nie potrzebny bajer ale nieraz można by było go użyć

    Żeby włączyć tempomat to klikasz na przycisk który jest tak jakby na końcu pałąka, nie żadna góra dół tylko tak po zewnętrznej stronie. Pojawi cię cię kontrolka CRUISE na wyświetlaczu pod obrotomierzem. Od tej chwili komputer może utrzymywać prędkość, tylko jeszcze musimy mu to zadać. Joystkick w dół każesz utrzymywać obecną prędkość, joystick do góry każesz utrzymywać ostatnio utrzymywaną prędkość, joystick do siebie komputer przestaje utrzymywać prędkość. W trakcie utrzymywania prędkości możesz brać góra-dół, aby zwiększyć-zmniejszyć zadaną prędkość. No i to tyle, u mnie tempomat działa chyba na każdym biegu (na pewno od 4 w górę).

    0
  • #8 17 Mar 2016 18:15
    mis1975
    Poziom 4  

    a teraz nowe pytanko pojechałem na przegląd a tam zdziwienie nie mam z przodu pozycji ale i nie wiem gdzie są tę żarówki bo chciałbym je wymienić a w warsztacie powiedzieli mi że nie mam wcale pozycji z przodu co można z tym zrobić

    0
  • #9 17 Mar 2016 21:39
    andrzej20001
    Poziom 43  

    Mozna przewiercić otwory w lampach i założyć oprawki w5w. Albo zmienić lampy całe na eu.

    0
  • #10 18 Mar 2016 07:06
    mis1975
    Poziom 4  

    ale wiesz może gdzie takie znajdę bo szukałem ale do mojego nie było a te co były niby pasujące to jakieś amatorskie przeróbki

    0