Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Silnik trójfazowy 5kW do krajzegi, warto kupić?

Robocop999 14 Feb 2016 21:31 5475 15
    Robocop999
    Level 8  
    Witam serdecznie. Chciałbym się doradzić odnośnie silnika który wpadł mi w ręce i mam możliwość jego zakupu. Potrzebuję go do krajzegi i nie wiem ile jest wart i czy w ogóle się nadaje. Jeżeli możecie to proszę o opinie w oparciu o załączone zdjęcie.
    eurotips
    Level 39  
    Cena normalna to 400 bez papierów i udokumentowanego pochodzenia to tylko 140 no i musisz mieć instalację 3-fazową. 5kW do krajzegi to w sam raz.
    Robocop999
    Level 8  
    Jeżeli chodzi o mnie to jestem laikiem jeżeli chodzi o taki sprzęt. Mam kupić silnik min 3kw siłowy i przekazac go facetowi który będzie składać krajzege no i nie wiem czy się nadaje. Jezeli chodzi o to ilu fazowy jest to chyba 3 bo wystaje tam kilka kabelkow. Wyceniony jest na 500 zl
    Robocop999
    Level 8  
    Na stronie TAMELa nie znalazłem cenników. Masz na myśli osobistą wizytę w Tarnowie? Bo to raczej niemożliwe.
    Robocop999
    Level 8  
    Akurat cenę czy jakie kolejek informacje na temat tego konkretnego silnika ciężko znaleźć ale nie ważne. Dzisiaj podejdę do fachowca i go sprawdzę. Jezeli będzie sprawny to go zakupie. Mam nadzieję że nie będę żałował i długo mi posluzy
    Anonymous
    Level 1  
    slawko9
    Level 11  
    101pawel wrote:
    1400 obrotów tego silnika, to jego wielki minus.

Dlaczego uważasz, że 1400 obrotów to minus?
    Anonymous
    Level 1  
    Robocop999
    Level 8  
    Ale przy pile 500, 3000 obrotów to trochę dużo chyba? ponieważ prędkość liniowa piły wyniesie prawie 80m/s. W takim przypadku nie powinno być chyba więcej jak 2000 obr/min

Dodano po 5 [minuty]:

101pawel wrote: