Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B5 Fl AVB - Analiza Logów - Passat B5 FL AVB 2002r.

14 Lut 2016 22:47 1188 4
  • Poziom 14  
    Witam,

    Parę dni temu pojawił się u mnie problem. Pomiędzy 2k a 3k obrotów na 4 i na 5 biegu odcina mi moc. Powyżej 3k obrotów wszystko jest ok. Samochód z niższych obrotów jest bardzo "mułowaty".
    Dzisiaj wykonałem testy statyczne i dynamiczne:

    BASIC SETTINGS:
    Grupa 011: http://vaglog.pl/log_250366.html
    Grupa 003: http://vaglog.pl/log_250365.html
    Grupa 000: http://vaglog.pl/log_250364.html

    STATYCZNE:
    Grupa 013: http://vaglog.pl/log_250362.html
    Grupa 004: http://vaglog.pl/log_250361.html
    Grupa 023: http://vaglog.pl/log_250360.html
    Grupa 018: http://vaglog.pl/log_250359.html
    Grupa 014: http://vaglog.pl/log_250358.html
    Grupa 007: http://vaglog.pl/log_250357.html
    Grupa 003: http://vaglog.pl/log_250356.html
    Grupa 001: http://vaglog.pl/log_250355.html
    Grupa 000: http://vaglog.pl/log_250354.html

    DYNAMICZNE - Wykonane na 3 biegu
    Grupa 001, 004, 010: http://vaglog.pl/log_250368.html
    Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_250367.html

    DYNAMICZNE - Wykonane na 4 biegu. Podczas 1 log jechałem lekko pod górkę, zabrakło mi mocy około 2,8k obrotów. Podczas 2 logu miałem prostą i lekko z górki, tam już udało mi się pociągnąć do końca.
    Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_250370.html
    Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_250369.html

    Dodatkowo podczas badania Vagiem wyskoczył mi błąd:
    17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

    Proszę o analizę i podpowiedź co może być nie tak.
    Pozdrawiam
  • Moderator Samochody
    Nie szczelny układ podciśnień.

    Zacznij od sprawdzenia samej gruszki na turbinie czy trzyma podciśnienie a skończ na pompie tandemowej i przewodzie który idzie do serwa.

    Sprawdzić musisz wszystko.

    P.S.

    Twoje AVB wygląda na lekko mocniejsze niż oryginał :)
  • Poziom 14  
    Cytat:
    Sprawdzić musisz wszystko.


    Ależ to brzmi :(
    A możesz mi w jakiś sposób przybliżyć jak to zrobić? Ewentualnie podesłac jakiś poradnik, filmik itd?

    P.S
    Tak, jest lekko mocniejsze :P
  • Moderator Samochody
    Strzykawka, przewód 8mm między aktuatorami a strzykawka i jak zasysasz strzykawka to muszą być szczelne, np sztanga od turbiny musi się podnieść i tak pozostać do puki nie rozłaczysz strzykawki. I tak każdy po kolei. Masz gruszke, zawór egr i pod zbiornikiem płynu chłodniczego siłownik chłodnicy paliwa. Sprawdź też kruciec pompy tandem i przewodu do serwa. Pompa ma wyjście pod zaworem egr.

    Dalej masz akumulator podciśnienie i przewody między pasem przednim a turbina na dole i te przewody idą nad filtrem powietrza do góry pod rura powietrza doladowanego koło grodzi i tam też jest kolejny gumowy trójnik który często parcieje.
  • Poziom 14  
    Sam tego i tak nie zrobię, ale przekaże osobie, która się tym zajmie :)
    Tak swoją drogą to pompa tandemowa to vacum tak? Z tego co pamiętam wymieniałem ją z 1,5 roku temu na model z Passata B6 (w B5 był problem z plastikową końcówką tej pompy).