Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

seicento 1.2 16v - silnik krokowy- trzyma wysokie obroty

15 Lut 2016 14:30 1596 8
  • Poziom 9  
    Po swapie z 1.1 na 1.2 16v silnik trzyma wysokie obroty, tak jakby krokowy nie reagował. Czy ktoś może ma jakiś schemat podpięcia pod ecu? druga sprawa jakie napięcie powinno być na wtyczce do krokowego?
  • Poziom 17  
    Posprawdzać węże od podciśnienia i uszczelkę pod dolotem
  • Poziom 9  
    uszczelnienie jest ok a podciśnień za wiele tam nie ma, przewody są całe obmacałem je na łączeniach i żadnego zasysania nie czuć.. Najbardziej obstawiam krokowca tylko nie wiem czy sam silniczek czy źle przerobiona wiązka (kolejność pinów)
  • Poziom 9  
    Wymieniłem krokowy... działa ale teraz falują obroty 800-2000 obrotów tamten stary otwierał ale nie zamykał dopływu powietrza, ten nowy wariuje i nie ma różnicy czy ciepły czy zimny silnik... Jakieś pomysły??
  • Poziom 23  
    Po założeniu nowego krokowca, trzeba zrobić miękki reset. Odłącz aku na parę minut i ponownie podłącz, wtedy sprawdź.
  • Poziom 9  
    nie pomogło, zostawiałem go nawet żeby się uczył ale też nic
  • Poziom 23  
    Jedz na kompa, możliwe że masz problem z potencjometrem położenia przepustnicy.
  • Poziom 27  
    Fiatowski sprzęt (examiner) ma funkcję "reset parametrów samodopasowania i siłownika biegu jałowego"
    Mówię tu o silniku 1,2 16V 80 KM z sterownikiem BOSCH MOTRONIC M1.5.5

    Dodano po 8 [minuty]:

    Na schemacie 8 to regulator biegu jałowego a 33 czujnik położenia przepustnicy 100 sterownik silnika.

    seicento 1.2 16v - silnik krokowy- trzyma wysokie obroty
  • Poziom 9  
    Przez weekend udało mi się sprawę ogarnąć. Podpięty do kompa wywalał błąd sondy lambda, wymieniłem ją, ale falowanie nie ustało... okazało się że zamiennik krokowego z allegro to chłam i nie ogarnia poleceń od ecu, więc wsadziłem z powrotem stary oryginalny silniczek i okazało się że jest malinowo. Żadnych błędów na kompie trzyma ładnie obroty w okolicy 1tys (może troszkę za wysoko, ale popracuje jeszcze nad tym). Do krokowego dochodzi 12-14v i na takim prądzie pracuje, Piny od ecu do krokowca nie były zamienione wszystko było ok. Ja mam osprzęt Magneti Marelli, silnik pochodzi z Punto 1 więc ma 86KM. Jeszcze tylko zamontuje wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej i auto gotowe do jazdy. Pozdrawiam