Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat 1.4mpi8v+LPG silnik:AKK - Nie pali na 3 cylinder. Silnik ciężko chodzi.

15 Lut 2016 15:41 1584 2
  • Poziom 10  
    Cześć, poszukuje pomocy w sprawie mojego auta.

    Seat Cordoba 1.4 MPI 8v po FL.
    Silnik :AKK
    LPG :tak

    Otóż odpalilem auto po pracy i zaczął chodzić jak w trybie awaryjnym(kiedyś odpinałem LAMBDE by sprawdzić jak to działa). Strasznie trzęsie i pali jakby na 3 cylindrach.

    Co zostało zrobione:

    -świece wymienione
    -cewka wymieniona
    -przewody zamienione miejscami
    -sonda Lambda wymieniona (wcześniej rzucała błędem)
    -akumulator nowy

    Świece wyciągałem dotykałem obudowy to strzelały.
    Sprężenie na cylindrach po 11,5 na każdym.

    Nie wiem gdzie mam szukać dalej... zastanawiałem się nad wtryskiem ale bylem u elektryka i powiedział mi ciekawostkę. Można zamienić miejscami przewód 1 z 4 i 2 z 3. Okej zrobiłem 2 z 3 zamieniłem. Nadal to samo a błąd o cylindrze nadal występuje (a powinien zmienić się na 2 cylinder).

    Potrzebuje pomysłów, gdzie mam dalej szukać:)

    Dziękuje z góry

    Log
    Spoiler:

    Cytat:


    Monday, 15 February 2016, 14:38:06

    VAG-COM Version: Release 409.1-S



    Control Module Part Number: 6K0 906 032 C

    Component and/or Version: ME7.5.10 S066

    Software Coding: 04211

    Work Shop Code: WSC 00000

    4 Faults Found:

    16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

    P0300 - 35-00 - -

    16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

    P0303 - 35-00 - -

    16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal

    P0501 - 35-00 - -

    16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High

    P0328 - 35-00 - -

    ---------------------------------------------------------------------------



    [/spoiler]

    Dodano po 3 [minuty]:

    Dzięki za zainteresowanie. Tak, oczywiście też to zrobiłem. Zauważalny problem to okopcona świeca na 1 i 2 cylindrze. Reszta w normie
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 27  
    Iskra jest, podłącz wtryski tak jak były, weź do ręki kontrolkę i sprawdź na zapiętych wtyczkach do wtrysków prąd, na jednym kablu ma być plus po odpaleniu auta a a drugim impulsy masy ma delikatnie mrugać kontrolka, sprawdź na wszystkich wtryskach to samo podejrzewam że instalacja od gazu jest przetarta bardzo często się to zdarza, lub sterownik od gazu jest uszkodzony ale to raczej rzadkość, możesz też pominąć instalację gazową (wtyczki od wtrysków) i podłączyć w oryginał wtedy masz pewność że instalacja gazowa jest powodem usterki, może być też zatkany wtrysk, wyjmij całą listwę niech druga osoba pokręci rozrusznikiem i obserwuj czy wszystkie pylą. Ogólnie najpierw sprawdź prąd i impulsy a potem zajmij się wyjęciem listwy.
  • Poziom 10  
    Temat do zamknięcia...:)

    Nowe kable BOSCH okazały się być felerne... Przebicie było nie widoczne z powodu gumy na końcówce WN. Po zdjęciu wszystko jak na tacy... dziwne, że na 4 sztukach to samo było. Sprzedawca przyszedł.. zobaczył ... wymienił na te same tylko nowe opakowanie i hula :)