Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prośba o sprawdzenie logów FRST

Adam-T 17 Lut 2016 19:04 405 4
  • #1 17 Lut 2016 19:04
    Adam-T
    Poziom 38  

    Witam.
    Proszę o sprawdzenie załączonych logów.
    Ostatnio mam problem między innymi z Menu start - po kliknięciu otworzy się ale kliknięcie na cokolwiek "zawiesza" otwarte menu nic się nie uruchamia. Dodatkowo długo uruchamiają się przeglądarki internetowe. Komputer przeskanowałem AdwCleanerem i MBAM - sytuacja się poprawiła, jednak chciałbym sprawdzić i "wyczyścić" system do końca. Z góry dziękuję.

    0 4
  • Pomocny post
    #2 17 Lut 2016 19:15
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Odinstaluj WebStorage. Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    Task: {073A8D2D-F731-418F-B8EE-734B578653F4} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {290C513D-466A-401B-8CA9-FB5399DA461D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {3E69479C-A789-4CA8-8679-8A39120A93A9} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {3EE5B051-E3A3-4242-A087-95D60CCA294D} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {5CC72E09-8558-44E1-9FBD-1C49FC0EFB74} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {74C20321-3B03-4AB0-9CD9-A77E14B66591} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {8290DEA0-141F-4FED-9C64-A45B034FDB48} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {B052F751-3589-45ED-9F98-38ADD7EC7533} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {D94441EB-265B-4A44-804D-D39D8A70E6E0} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {DDC6E5C6-5ACE-4B70-8FDA-17F84145AE8C} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {FE39AA63-659B-4034-8CD6-6CC799148271} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    HKLM-x32\...\Run: [WebStorage] => C:\Program Files (x86)\ASUS\WebStorage\2.1.2.301\ASUSWSLoader.exe [63296 2014-02-25] ()
    Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Universal Media Server.lnk [2016-01-13]
    ShortcutTarget: Universal Media Server.lnk -> C:\Program Files (x86)\Universal Media Server\UMS.exe (Brak pliku)
    Edge HomeButtonPage: HKU\S-1-5-21-255066291-2633428202-3219283335-1001 -> hxxp://do-search.com/?type=hp&ts=14456711...mp;uid=st500lt012-1dg142_s3pf858dxxxxs3pf858d
    2016-02-17 18:48 - 2016-02-17 18:48 - 00000000 ____D C:\Users\Adam Tomczak\Desktop\FRST-OlderVersion
    2015-11-21 12:29 - 2015-11-21 12:29 - 0041240 _____ () C:\Users\Adam Tomczak\AppData\Local\Bron.tok.A12.em.bin
    2015-11-21 12:45 - 2015-11-21 12:45 - 0000051 _____ () C:\Users\Adam Tomczak\AppData\Local\Kosong.Bron.Tok.txt
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    0
  • #3 17 Lut 2016 20:11
    Adam-T
    Poziom 38  

    Dziękuję bardzo. Teraz jest wszystko ok.
    Pozdrawiam.
    Adam

    0
  • #5 17 Lut 2016 20:52
    Adam-T
    Poziom 38  

    Zrobione. Dziękuję jeszcze raz.
    Pozdrawiam
    Adam

    0