Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Navigon AG 20251 - Automapa 6.19 EU 1512 na Navigonie - brak g這su

pietre 20 Feb 2016 22:26 2499 8
    pietre
    Level 10  
    Witam. Dosta貫m ostatnio GPS Navigon AG 20251, na kt鏎ym jest zainstalowana AutoMapa 6.19 1512 EU. Niestety brak d德i瘯u. Nawet klawiszy. Kiedy prze這篡貫m kart do komputera, to zobaczy貫m, 瞠 folder voices jest pusty. Wrzuci貫m do niego pliki ho這wczyc.voice marzena.voice, ale to nic nie da這. Jestem totalnym laikiem w tych sprawach. Prosz o pomoc.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj siza darmo
    jajacekpl
    Level 24  
    pietre wrote:
    Wrzuci貫m do niego pliki ho這wczyc.voice marzena.voice, ale to nic nie da這.
    Zajrzyj do ustawie - sprawd, jak masz ustawione d德i瘯i
    pietre
    Level 10  
    Dodam tylko, 瞠 gps jest sprawny, bo w momencie w陰czenia go jest kr鏒ki d德i瘯 (przed wyborem automapy). W obu mo磧iwych ustawieniach, d德i瘯 jest w陰czony i ustawiony na maxa. Co wi璚 mog zrobi?
    koala106
    Level 39  
    Musisz wej嗆 w ustawienia d德i瘯u Windows CE i tam zaznaczy ptaszka przy d德i瘯ach systemowych i aplikacji. Nie pami皻am jak dok豉dnie jest w tym modelu navigona, ale wielokrotnie spotyka貫m si z tym problemem w innych navigonach i do odblokowania musia貫m dopisywa skrypty 瞠by robi造 to z automatu.
    pietre
    Level 10  
    Ale jak mam wej嗆 w te ustawienia d德i瘯u? Normalnie w gps, czy musz pod陰czy go do komputera, czy wyci庵n望 kart i pod陰czy do komputera? Czy przez jaki program? Jestem totalnie zielony w tych sprawach. Normalnie jak w陰cz GPS, wybior AutoMap to mam w menu dwie mo磧iwo軼i ustawienia d德i瘯u. Pierwsza to od razu ikonka d德i瘯i, kt鏎 mam zaznaczon (niebieski pasek - w陰czona), a drugie to wej軼ie w ustawienia i dalej w d德i瘯i, gdzie te wszystko jest ok.