Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Z jakim silnikiem kupic mazde 6 ll

21 Lut 2016 14:41 801 10
  • Poziom 5  
    Witam. Z jakim silnikiem kupic mazde 6.
  • Poziom 25  
    Na pewno z benzynowym, tym bardziej jeśli to ma być używany samochód.
  • Poziom 36  
    Nie ma na rynku wtórnym mazd 6 po lifcie z silnikiem benzynowym, trafienie takiego auta graniczy z cudem, wszystko to 2.0 w dieslu z filtrem cząstek, to już lepiej celuj w M6 I generacji, masz praktycznie to samo ale bez tego filtra.
  • Poziom 25  
    Ciekawe rzeczy opowiadasz. Wszedłem na najbardziej znany portal aukcyjny i znalazłem 147 szt.

    Link
  • Poziom 36  
    arekb81 napisał:
    Ciekawe rzeczy opowiadasz. Wszedłem na najbardziej znany portal aukcyjny i znalazłem 147 szt.

    Link

    To teraz daj linka która z nich ma podłogę przez którą nogi kierowcy nie dotykają asfaltu,
    pamiętaj że dla Mazd Polonez był wzorem jeśli chodzi o korozję.
  • Poziom 5  
    Jakie silniki sa najmniej awaryjne w mazdzie l ?
  • Poziom 40  
    Renscenmen napisał:
    Jakie silniki sa najmniej awaryjne w mazdzie l ?


    Nowe zakupione w autoryzowanym serwisie.
  • Poziom 36  
    Renscenmen napisał:
    Witam. Z jakim silnikiem kupic mazde 6.
    Nie sądzę aby elektroda.pl była najbardziej miarodajnym miejscem na to pytanie, już prędzej Mazda Speed.
  • Poziom 36  
    cirrostrato napisał:
    Renscenmen napisał:
    Witam. Z jakim silnikiem kupic mazde 6.
    Nie sądzę aby elektroda.pl była najbardziej miarodajnym miejscem na to pytanie, już prędzej Mazda Speed.

    Dlaczego? jeżdżę Mazda6 z 2.0 dieslem bez filtra i na trasy doskonały samochód, też szukałem z silnikiem benzynowym ale to utopijny plan, a tak nawiasem mówiąc to właśnie dlatego Mazda przyciąga do siebie jak lep na muchy bo niektóre egzemplarze można kupić naprawdę tanio w młodym roczniku i kto nią jeździ wie skąd bierze się ta "okazyjna" cena i na giełdzie boki można zrywać z gości co próbują wcisnąć że "w internecie widzieli taki sam o połowę tańszy"
    Jeden wtrysk w ASO kosztuje 8 tys /szt a jest ich szt 4, regeneracja jednego to 2 tys jedna sztuka więc szukajcie sobie "okazji" życzę powodzenia.
    Wszyscy o tym wiedzą bo nawet na Onecie o tym się dowiesz stąd parcie na Mazdy z silnikiem benzynowym ale taka jest jedna na sto w ogłoszeniach tylko koniecznie obejrzyj ją z bliska zanim kupisz.
  • Poziom 36  
    Mnie najbardziej frapuje pytanie dlaczego coraz młodsze samochody są coraz bardziej skomplikowane i zawodne, mam Mazdę 626 2.0D, przyznaję, że są w nich problemy z korozją tylnych nadkoli (na razie nie u mnie, zalałem wymyślonym samodzielnie ,,koncentratem antykorozyjnym'' tylne nadkola i nie tylko i na razie mam spokój, autko z końcówki po lifcie czyli 2001r) ale reszta nie sprawia (jak na ten rocznik) problemów, wymiana kompletu amortyzatorów w okolicach 200tys. (zaczęły ,,rosić'') to chyba normalka, dwumasa spokojna, wtryski działają, akumulator jeszcze z poprzedniej Mazdy dobija dziesięciu lat (można go spokojnie odłączyć i nic się nie zawiesi po powtórnym podłączeniu), odpala bez problemów a pije 6,5l ON, silnik od 6-ciu lat nie myty i suchy itd itd. Dlaczego nie można kontynuować dobrej sprawdzonej konstrukcji montując tylko w nową karoserię. Też się chciałem za jakiś czas przesiąść do szóstki, teraz mam poważne wątpliwości.
  • Poziom 36  
    O jakich wtryskach kolega pisze? 626 to silnik DiTD z pompą wtryskową, a Mazda6 to CiTD z Common Rail więc porównanie zupełnie nie na miejscu.
    A skąd bierze się ta elektronika i ułomność nowoczesnych silników? a mówi coś koledze Euro5? a afera VW? o DPF to może większość słyszała ale na słowo AdBlue to już wielkie oczy a mój sąsiad na benzynowym VW Bluemotion nakleił...
    No ale poczekajmy na finał poszukiwań Mazdy z silnikiem benzynowym,
    ponad setka wystawiona na znanym portalu, tylko siadać i ....

    ...podnosić tyłek z asfaltu :P