Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Canon PIXMA MP282 - błąd E05

winicjusz_ldz 22 Feb 2016 15:33 4818 10
  • #1
    winicjusz_ldz
    Level 2  
    Witam
    Mam problem z błędem E05. Skończyły mi się tusze, po miesiącu kupiłem czarny zamiennik i wszystko było ok. Po dwóch miesiącach kupiłem kolorowy zamiennik i pojawił się problem, nie wykrywało mi kasety z kolorem. Z racji nieoryginalnych kaset, posiłkując się różnymi stronami próbowałem zresetować drukarkę z nadzieją że wykryje kaset z tuszami i będzie ok. Niestety zabiegi się nie powiodły, a w dodatku po wyjęciu kasety z kolorem zaczęło sygnalizować błąd E05, z którym w żaden sposób nie mogę sobie poradzić, korzystając nawet z CanonServiceTool v.3400

    Proszę o poradę i z góry dziękuję.
  • Helpful post
    #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    winicjusz_ldz
    Level 2  
    Postąpiłem zgodnie z poradą i niestety nic. Natomiast czy jest możliwe, że jeżeli dokupiłem wspomniany zamiennik koloru innego producenta niż działający zamiennik czarnego tuszu to przez to jest problem z wykryciem obydwu tuszów? Aktualnie mam taką sytuację, że kasetę z kolorem mam wyjętą, włożona jest tylko czarna, po odpaleniu drukarki świeci się kontrolka błędu (E05), miga kontrolka kolorowego tuszu, kontrolka od czarnego jest zgaszona. W takiej sytuacji myślałem że czarno-białe wydruki oraz skanowanie będzie możliwe jednak drukarka jest całkowicie bez reakcji.
    Da się w ogóle coś z tym zdziałać w domu, czy już tylko jakiś serwis?
  • Helpful post
    #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    Mestes
    Level 9  
    Witam, kupiłem nowy kartidż do drukarki i wyskakuje ten błąd. Posiadam tylko jeden, czarny. Czy jest to wina tego, że siedzi w drukarce tylko jeden kartidż?
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    tomek1986022
    Level 21  
    Mestes wrote:
    Witam, kupiłem nowy kartidż do drukarki i wyskakuje ten błąd. Posiadam tylko jeden, czarny. Czy jest to wina tego, że siedzi w drukarce tylko jeden kartidż?


    Tematy połączyłem, Mestes w pierwszej kolejności zawsze przeszukaj forum w poszukiwaniu swojego problemu, a jak nie znajdziesz odpowiedzi załóż dopiero nowy temat.
  • #9
    Mestes
    Level 9  
    Trochę nie bardzo mam dostęp, aby zakupić kolorowy tusz, już czarny mnie kosztował trochę pieniędzy, kable do drukarki itp. Może z jakiś innych drukarek można wyciągnąć ? Posiada Pan wiedzę jakich ?
  • #11
    winicjusz_ldz
    Level 2  
    Odesłałem kasetę z tuszem na reklamację. Sprzedawca po otrzymaniu zwrotu odpisał mi że odsyła tusz z powrotem, ponieważ sprawdził go na kilku drukarkach i działa. Dzisiaj otrzymałem przesyłkę i ku mojemu zdziwieniu jak najbardziej zalazłem zamiennik adekwatny do mojej drukarki, ale już innego producenta i wszystko praży elegancko. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.