Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prośba o sprawdzenie logów - wolna praca przeglądarek

stawnasto 22 Lut 2016 19:12 615 8
  • #1 22 Lut 2016 19:12
    stawnasto
    Poziom 19  

    Witam Serdecznie
    Mam Dell vostro V131 i3 4gb ram, nowy dysk ssd 240GB Samsund evo850, windows 7 Home 64bit

    Komputer chodzi dobrze ale internet na wszystkich przeglądarkach zamula, strony włączają się z kilko sekundowym opóźnieniem, no masakra ciągle tylko mielą przeglądarki (IE, Firefox, Chrome). Szybkość pobierania plików jest ok. W komputerze nie widzę jakiś przeciążonych procesów. Internet na innych laptopach w domu chodzi sprawnie więc wina leży po stronie laptopa. Windows wgrany od nowa po wymianie dysku, chodził kilka tygodni ok i od jakiś 2 tygodni zamulają przeglądarki.

    W załączniku przesyłam logi z OTL i FRST, kompa skanowałem malwarebytes i nic nie znalazł.

    Z góry dziękuję jak ktoś by poświęcił kilka chwil na przejrzenie logów. Pozdrawiam!

    0 8
  • Pomocny post
    #2 22 Lut 2016 19:45
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    HKLM\...\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [446392 2012-04-04] (Adobe Systems Incorporated)
    HKLM-x32\...\Run: [SwitchBoard] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe [517096 2010-02-19] (Adobe Systems Incorporated)
    HKLM-x32\...\Run: [AdobeCS6ServiceManager] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe [1073312 2012-03-09] (Adobe Systems Incorporated)
    HKU\S-1-5-21-4093536229-1173979555-1330452998-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
    CHR HKU\S-1-5-21-4093536229-1173979555-1330452998-1000\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [lmjegmlicamnimmfhcmpkclmigmmcbeh] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    0
  • #3 22 Lut 2016 20:49
    stawnasto
    Poziom 19  

    Witam, dzięki, tak po szybkich testach widzę różnicę, można wiedzieć gdzie leżał problem??
    Pozdrawiam

    0
  • #6 24 Lut 2016 09:29
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    To wszystko co było do zrobienia.

    0
  • #7 25 Lut 2016 11:21
    stawnasto
    Poziom 19  

    Trochę się przedwcześnie ucieszyłem, jest poprawa ale lekka, niektóre strony szybciej się otwierają ale ogólnie "szału" nie ma...

    0
  • #8 25 Lut 2016 11:37
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Podany fix niczego nie naprawil, to tylko pare zbednych wpisow.

    Nie masz infekcji.

    Sprobuj ustawic inne dnsy, np. te od google albo takie jakie zaleca Twoj dostawca.

    1
  • #9 26 Lis 2016 11:51
    krzysiozak
    Poziom 35  

    Kolobos napisał:
    Spróbuj ustawić inne dnsy, np. te od Google albo takie jakie zaleca Twój dostawca.


    U mnie pomogło ustawić DNS zgodnie z zaleconymi przez dostawcę.

    0